کد خبر: ۱۰۸۵۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
اگر رحمتی نبود و خدای ناکرده به جام جهانی نرفتیم دوباره باید زارزار گریه کنیم. آیا آن وقت کي‌روش می‌آید جواب مردم را بدهد؟

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- با پرویز برومند که تماس گرفتیم خودش بحث را کشاند به سمت رحمتی. بعد از یک سلام و علیک خشک و خالی به ما گفت یک سوال دارم. گفتیم بپرس که این‌گونه سوالش را پرسید: «این چه تیم ملی است که مثل آب خوردن با ۷۰ میلیون نفر می‌جنگد؟ برای چه بدون این‌که دلیلش را بپرسند مهدی را کنار می‌گذارند؟ برای چه؟»

از برومند خواستیم بیشتر درباره خداحافظی رحمتی صحبت کند. او گفت: «من با مهدی رابطه دارم اما دلیل این‌که او چنین تصمیمی را گرفته را نمی‌دانم. در این برهه از زمان تیم ملی مال کي‌روش نیست بلکه مال مردم است. چرا یک ایرانی پیدا نمی‌شود از کي‌روش بپرسد این همه لجبازی برای چه؟ اصلا من می‌گویم کار مهدی اشتباه اما چرا کسی از او نمی‌پرسد درد دلت چیست؟ از او بپرسند، یا همه را قانع می‌کند یا هم نمی‌کند دیگر.»


دروازه‌بان سابق استقلال و تيم ملي ادامه داد: «کي‌روش با رحمتی نه بلکه با 70 میلیون ایرانی لج می‌کند. رحمتی برای خودش نیست، برای استقلال هم نیست، برای مملکت ماست. یک سوال دیگر دارم. اگر رحمتی نبود و خدای ناکرده به جام جهانی نرفتیم دوباره باید زارزار گریه کنیم. آیا آن وقت کي‌روش می‌آید جواب مردم را بدهد؟ می‌رود و پشتش را هم نگاه نمی‌کند.»

برومند صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: «کي‌روش از کجا فهمیده رحمتی یک تصمیم لجوجانه گرفته که با این صراحت می‌گوید دیگر جایی در تیم ملی ندارد. آقای کي‌روش، اصلا فهمیدی رحمتی از چی ناراحت است؟ کاش کي‌روش از رحمتی می‌پرسید برای چه ناراحت است و بعد این‌گونه حرف می‌زد. اگر رحمتی می‌گفت که از آمدن داوری ناراحت است آن وقت همه به تصمیم کي‌روش احترام می‌گذاریم اما او دلیل کار رحمتی را نپرسید و با او لجبازی کرد.»

برومند درباره دانیل داوری می‌گوید: «داوری را نمی‌شناسم اما با قاطعیت می‌گویم که رحمتی بهترین گلر آسیاست. متاسفم که کسی دنبال این نمی‌رود که بداند از چه چیزی ناراحت است.»

برومند درباره دربی 76 و این‌که آیا دوست داشت در این بازی حضور داشته باشد یا نه، می‌گوید: «شک نکنید دربی را استقلال می‌برد اما نتیجه‌اش را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. خیلی دوست داشتم در این دربی بازی کنم اما حیف که نمی‌شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها