کد خبر: ۱۰۸۴۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
مهدی رحمتی گلر بازنشسته تیم ملی روی خط برنامه 90 رفت تا درباره اتفاقات اخیر مربوط به زندگی فوتبالی اش حرف بزند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهدی رحمتی که روی خط برنامه 90 آمده بود، اصرار داشت كه عامل اصلي جداييش از تيم ملي فاش نشود. وي وقتي با اصرار فردوسي پور مواجه شد كه همزماني كناره گيري اش با آمدن دانيال داوري  مشكوك است، ترغيب شد تا گوشه هايي از عامل جداييش كه اختلاف با كاپيتان تيم ملي است را در لفافه بيان كند.


او كه از صحبت هاي ديروز كي روش مبني بر اينكه "تا وقتي من هستم رحمتي جايي در تيم ملي نخواهد داشت" عصباني به نظر مي رسيد گفت: «با مصاحبه ای که از آقای کي روش دیدم، تمام شکی که داشتم به یقین تبدیل شد.»


او خطاب به فردوسي پور گفت: «خود شما برای اجرای برنامه ات هزار تا مشکل داری و اگر یک روز بیایی بگویی من مشکل دارم، شاید یک هفته نیایم روی آنتن، رئیس شبکه 3 می گوید به سلامت؟»


فردوسي پور از او خواست تا به اين سوالش با بله و خير پاسخ دهد: "آیا اختلاف نظر او با کاپیتان تیم ملی در این تصمیم نقش داشته است" كه رحمتي در پاسخ گفت: «من صحبتی درباره این مسئله ندارم.» در ادامه فردوسي پور گفت كه من پاسخ خودم را در اين باره دريافت كردم.


به نظر مي رسد مسئله اختلاف نكونام و رحمتي فراتر از اين ها باشد. رحمتي در صحبت هاي پاياني اش گفت: «دلایل من برای تصمیمی که گرفتم خیلی فراتر از این هاست. ولی الان تیم ملی نیاز به آرامش دارد و تیم باشگاهی من قبل از دربی نیاز به آرامش دارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها