کد خبر: ۱۰۸۴۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
از حواشی جالب هفته 22 لیگ برتر، می توان به بیمارستانی شدن گواردیولای ایران اشاره کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هفته 22 و پیش از دربی حواشی جالبی داشت. هرچه امين منوچهري در استقلال گل نزد، حالا دارد اين گل‌هاي نزده را در نفت تهران جبران مي‌كند تا توانايي‌هاي خود را به منتقداني كه به عملكرد او در استقلال معترض بودند، ثابت كند.

او با 2 گلي كه به پيكان زد، در آستانه دربي، مركز توجه فوتبالي‌هايي شد كه بازي‌هاي او را در استقلال دنبال مي‌كردند.

 

البته منوچهري بعد از فوتبال خوبي كه در بازي با پيكان از خود به نمايش گذاشت، تأكيد كرد كه دوست داشته اين بازي‌ها را براي استقلال انجام مي‌داد اما شرايط روحي- رواني خاصي كه در استقلال داشته مانع از آن مي‌شد كه بتواند فوتبال واقعي خود را عملي كند.

 

پيكان، ويسي را راهي بيمارستان كرد

كمتر كسي است كه عبدا... ويسي را در صبا و پيكان ديده باشد و نداند كه او چقدر از باخت بيزار است. البته نتيجه‌گيري فصل پيش او در صباي قم هم توقعات را از ويسي بالا برده تا خيلي از كارشناسان عملكرد او در پيكان را چندان خوب ارزيابي نكنند.

 

البته توقع ويسي هم از خودش بسيار بالا است و همين موضوع به همراه سيل انتقاداتي كه عليه او وجود دارد، چنان فشاري را به گوارديولاي فوتبال ايران وارد كرده تا او بعد از باخت مقابل نفت تهران از حال برود و راهي بيمارستان شود.

البته شايد هم رفتن آن پپ به بايرن مونيخ و ماندن اين پپ در پيكان حال ويسي را وخيم كرده!

 

پرسپوليس عليه پرسپوليس

بازي پرسپوليس مقابل داماش گيلان بيشتر از اينكه رقابتي فوتبالي بين بازيكنان دو تيم داخل زمين مسابقه باشد، به رقابتي جدي و ديرينه بين كادرفني و كادر مديريتي دو تيم شبيه بود تا آنجا كه شايد مي‌شد نام پرسپوليس عليه پرسپوليس را براي اين بازي برگزيد.

 

واقعيتي كه درباره اين بازي وجود داشت اين بود كه حميد درخشان و اميرعابديني به هيچ عنوان نمي‌خواستند از يحيي گل محمدي و محمد رويانيان شكست بخورند كه برخلاف تمام برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اما اين اتفاق افتاد و داماش با وجود فريادهاي پياپي درخشان، موفق به گلزني نشد.

 

اين نتيجه در حالي رقم خورد كه پرسپوليس در بازي رفت مقابل داماش 10 نفره باخته بود و براي درخشان خيلي مهم بود كه در اين بازي هم بتواند 3 امتياز را از حريف بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها