کد خبر: ۱۰۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

دیروز جمعه یکی از سخنگویان سازمان منافقین طی کنفرانسی مطبوعاتی در واشنگتن ادعا کرد که مجتمع صنعتی"تابا" در حوالی قزوین یک تاسیسات ساخت قطعات سانتیریفوژ در ایران هست که زیر نظر وزارت دفاع اداره می شود.

به گزارش زاهدان پرس جدای از بی اعتباری معرض این ادعا یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با زاهدان پرس از پشت پرده این مصاحبه مطبوعاتی و ادعای مطرح شده در آن سخن گفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این نکته که ادعای جدید مطرح شده منافقین به خاطر گاف های مشهودی که در اظهارات سخنگوی این سازمان تروریستی موجود می باشد بر بی اعتباری هرچه بیشتر آن افزوده است؛ اظهار داشت: مطرح شدن این ادعا آنهم در یک کنفرانس خبری در آمریکا و در حضور رسانه های این کشور یک روز قبل از سالروز جشن هسته ای ایران بسیار قابل تامل می باشد.

وی افزود: از چند سال قبل سالروز جشن هسته ای و اعلام پیشرفت های هسته ای ایران در این روز برای غربی ها تبدیل به یک کابوس شده است و به همین دلیل مشاهده می شود این مصاحبه از پیش طراحی شده برای تحت تاثیر قرار دادن این روز انجام شده است که البته با گاف های موجود در این ادعا این سناریو در همان لحظات اول با شکت مواجه شد.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: تحت تاثیر قرار دان ادامه مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+ 5 از دیگر اهدافیست که درباره این سناریو جدید منافقین با همکاری رسانه های آمریکایی می توان تصور کرد.

وی تصریح کرد: ادعای قبلی سازمان منافقین درباره مسائل هسته ای ایران در اوایل دهه هشتاد که بعدها کذب بودن آن برای همگان آشکار شد، نشان می دهد که چنین سناریوهای برای آماده کردن فضا برای اتهام زنی های جدید به جمهوری اسلامی و تحت فشار قرار دادن برای گرفتن امتیاز در مذاکرات آینده هسته ای می باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: منافقین که همچنان به ظاهر در لیست سازمان های حامی تروریست در فهرست آمریکایی ها قرار دارند و همچنین در آستانه اخراج از خاک کشور عراق می باشند با ادعاهای اینچنینی و خلق فرصت برای موج سواری های آمریکایی ها، تلاش می کنند که همچنان خود را یک سازمان مورد اعتنا و کارآمد نشان دهند تا به این ترتیب مسئولین امنیتی آمریکا بتوانند در حمایت از منافقین توجیهات خوبی پیش رو داشته باشند.

وی افزود: نامه اخیر و درخواست کمک مریم رجوی از کلینتون و اظهارات دلسوزانه مسئولین آمریکایی برای منافقین پس از حمله دیروز ارتش عراق به پادگان اشرف همچنین نشان می دهد که آمریکایی ها نیز قصد دارند به این بهانه برای خروج مسالمت آمیز و بدون هزینه پادگان اشرف به یک کشور دیگر اقدام نمایند.

این کارشناس مسائل هسته ای تصریح کرد: ارتباط گرفتن گسترده منافقین با گروهک جندالشیطان به دستور سرویس های جاسوسی غربی در سالهای اخیر نشان می دهد که رفتن قسمت زیادی از این گروه به یکی از کشورهای همسایه ایران در جنوب شرق یکی از گزینه ها برای حامیان غربی منافقین باشد و همچنین قسمتی دیگر از این گروه نیز که عناصر اصلی می باشند احتمالا با توجه به اینکه اتحادیه اروپا سازمان منافقین را از لیست گروه های تروریستی خارج کرده است به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها