کد خبر: ۱۰۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن با تجربه تیم ملی به طور غیر مستقیم کناره گیری رحمتی از تیم ملی را مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش نامه ، در شرایطی که تیم ملی برای صعود به جام جهانی راه دشواری در پیش دارد،‌ مهدی رحمتی دروازه بان اول تیم ملی در اقدامی عجیب کناره گیری خود از تیم ملی را بدون اشاره به دلیل قانع کننده اعلام کرده است.

 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرده برای رحمتی آرزوی موفقیت می کند و او دیگر راهی برای برگشت به تیم ملی ندارد.

 

همزمان با این اتفاقات علی کریمی خواستار حمایت همه جانبه بازیکنان از تیم ملی شد و در لفافه از تصمیم جدید رحمتی انتقاد کرد.

 

وی در این مصاحبه گفت:‌ الان که مصدوم هستم اما باز هم اگر خدا خواست و کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد، حاضرم حتی در نقش توپ‌جمع‌کن هم در خدمت تیم ملی باشم. ما همه باید در این شرایط حساس فوتبال کشورمان به یکدیگر کمک کنیم تا برای شادی دل مردم به جام جهانی برویم. چون مردم ما لیاقت این اتفاق را دارند. پس باید همه با هم تا می‌توانیم کمک کنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
UNITED STATES
۱۳:۳۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
کاملا موافقم
پاسخ
morad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
اگر دقت کنید کیروش بدنبال جذب بازیکنان ایرانی شاغل در باشگاههای خارجی برای تیم ملی است که در یک نگاه معمولی شاید همه بگوییم که خیل یهم خوب است و باعث رشد فوتبال ما میشود. روی دیگر سکه این است که:
1 - زمانیکه کی روش بازیکنان ایرانی شاغل درباشگاههای خارجی را به فوتبال ملی ما دعوت میکند قیمت آنها در باشگاه مورد نظر بالاتر میرود.
2 - کی روش خوب میداند امروز نرود فردا رفتنی است به هر دلیلی که ما شاید الان ندانیم. پس او با این روش حق دلالی خودش را از بازیکنان ذکر شده میگیرد و شاید هم مقداری از این حق را در داخل برای بعضی ها مانند آقای .... هزینه کند تا تنها او سکوت کند.
در پایان همه خوب میدانیم که تیم ملی نماد کشورمان است و تیم قوی مایه افتخار کشورمان خواهد بود. حال سوال اینجاست که چه اتفاقاتی رخ داده که سید مهدی همه را تهدید به بیان واقعیتها بعد از رفتن یا نرفتن ایران به جام جهانی میکند.چه کسانی بوق بی غیرتی را میزنند؟ کسانی که د رمقابل همه عصبانیتهای مردم و خروش و تعصب ایرانی بودن تنها یک پاسخ دارند.که همه میدانیم آن پاسخ چیست؟ حال سوال اینجاست چرا هرکسی که از فوتبال با دلخوری جدا میشود و مسئولین را تهدید به رسواییی میکند بعداز مدتی و برای همیشه سکوت می نماید و تأمین میشود بصورت غیر محسوس . این هم مافیای فوتبال درایران که سرسوزنی است از خروارهای آن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها