کد خبر: ۱۰۸۴۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
بانک مرکزی امروز سه شنبه، نرخ ارزها را برای عرضه در مرکز مبادلات اعلام کرد که بر اساس آن نرخ برابری چهار ارز رشد، شش ارز کاهش و سه ارز دیگر نسبت به روز گذشته ثابت بوده است.
به گزارش پول‌نیوز، نرخ ارزهای پوند انگلیس، روپیه هند،‌ درهم امارات متحده عربی، ‌لیر ترکیه، ریال قطر و یوان چین نسبت به دیروز کاهش داشته است.

همچنین قیمت فرانک سوییس،‌ کرون سوئد، ین ژاپن، و یورو در روز جاری رشد و نرخ دلار، روبل روسیه و وون کره جنوبی نیز نسبت به دیروز ثابت بوده است.

بر همین اساس امروز نرخ هر دلار آمریکا، بدون تغییر نسبت به روز گذشته 24 هزار و 562 ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یورو در روز جاری 32 هزار و 803 ریال بود که 90 ریال رشد دارد و نرخ هر پوند نیز با 12 ریال افت به 38 هزار و 952 ریال رسید.

مرکز مبادلات ارزی نرخ فرانک سوئیس را برای روز جاری 26 هزار و 358 ریال، کرون سوئد را سه هزار و 772 ریال، روپیه هند را 457 ریال، درهم امارات متحده عربی را شش هزار و 686 ریال، یکصد ین ژاپن را 27 هزار و 500 ریال و لیر ترکیه را 13 هزار و926 ریال تعیین کرد.

این مرکز امروز نرخ روبل روسیه را 812 ریال و قیمت یوان چین را سه هزار و 946 ریال و وون کره جنوبی را 23 هزار ریال اعلام کرد.

مرکز مبادلات ارزی امروز نرخ ریال قطر را شش هزار و 744 ریال اعلام کرد.

مرکز مبادلات ارزی از سوم مهر سال جاری راه اندازی شد و تعداد ثبت سفارش های این مرکز تا کنون حدود14 هزار فقره بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مصوبه برای خرید ارز در دست مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
چرا مرکز مبادلات ارزی خودش دزد شد و سوء استفاده گری در بازار به وجود اورد و قدرت خرید را نصف کرد بخصوص قیمت لوازم خانگی و اهن الات که مایحتاج هم به ان اضافه شد و رانت های گزاف همچنان باقیست بانک مرکزی باید مصوبه دهد در صورتیکه نرخ ارزها را پایین بیاورد تا همه فروشنده شوند و به نفع خودشان است و میتواند ارزها را خودش خریداری کند و بازار را به مبادله ای نزدیک کند و ارزها به چرخه تولید و مصرف باز گردد تا زمانیکه اکثرا فروشنده ( از ترس بیشتر پایین اومدن ) نشدند اقتصاد کشور با بالارفتن دلار به حد هشدار میرسد ما خودمان خدای تحریم هستیم و باید بانک مرکزی صرافیها را در دست گیرد با نرخ 2800 ارز اسباب بازی نیست و باید به چرخه بازگردد و همه فروشنده شوند / با تشکر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها