کد خبر: ۱۰۸۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
گفتگو با ميلاد نوري كه ناخواسته كريمي را مصدوم كرد:
در يك صحنه لب خط بودم كه بدن گذاشتم و رضا حقيقي و علي كريمي روي پايم تكل زدند. فكر كنم در آن صحنه كريمي مصدوم شد.
سایت گل - علي كريمي به دليل صدوميتي كه در بازي با صبا برايش پيش آمد داربي را از دست داد تا گل محمدي و پرسپوليسي ها با دغدغه بزرگي روبرو شوند.
علي كريمي در اين بازي با ميلاد نوري برخورد كرد و مصدوم شد. ميلاد نوري، هافبك ملي پوش صبا در اين باره مي گويد:« در يك صحنه لب خط بودم كه بدن گذاشتم و رضا حقيقي و علي كريمي روي پايم تكل زدند. فكر كنم در آن صحنه كريمي مصدوم شد. واقعا ناراحتم و تا اين لحظه هم نمي دانستم كريمي داربي را از دست داده. برخورد ما ساده بود و فكر نمي كردم علي آقا مصدوم شود. او ناخوداگاه مصدوم شد و از اين موضوع خيلي ناراحتم»
ميلاد نوري در ادامه مي گويد:« واقعا دوست نداشتم چنين اتفاقي رخ دهد. به بازي كريمي خيلي علاقه دارم و از تماشاي بازي اش لذت مي برم. گفتم كه برخورد خيلي ساده بود اما حالا ناراحتم كه به خاطر اين برخورد ساده كريمي داربي را از دست داده. دوست دارم علي آقا به داربي برسد اما اگر نرسيد هم همين جا از كريمي و هواداران پرسپوليس معذرت مي خواهم. من قصدي از اين كار نداشتم و فكرش را هم نمي كردم اين برخورد ساده باعث از دست دادن داربي براي علي كريمي باشد»
 نوري درباره وضعيت صبا مي گويد:« خوشبختانه در نيم فصل دوم شرايط خيلي خوبي داريم. در شيراز و مقابل فجر هم مي توانستيم برنده زمين باشيم ولي بدشانسي آورديم. اگر مي توانستيم از گلي كه زديم محافظت كنيم سه امتياز را كسب مي كرديم و با دست پر به تهران برمي گشتيم. الان هم چيزي تمام نشده. همه هدفمان حضور در جمع تيمهاي بالاي جدول است و با تيمي كه در اختيار داريم مطمئنم به هدفمان مي رسيم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها