کد خبر: ۱۰۸۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در سومین دور سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد به کرمانشاه طبق وعده قبلی اعتراضات گسترده امت حزب الله کرمانشاه به انتصاب استاندار دوم خردادی و... تحقق یافت و امت حزب اللهی کرمانشاه ضمن به همراه آوردن بنرها و پلاکاردهای اعتراضی بزرگ، با سردادن شعارهای: احمدی احمدی استاندار رو عوض کن، استاندار حیا کن کرمانشاه رو رها کن و... مراتب تظلم خواهی و اعتراض خود به انتصاب این استاندار دوم خردادی و وقایع پس از  آن  را از نزدیک به گوش رئیس جمهور رساندند، به طوری که رئیس جمهور بارها مردم معترض کرمانشاه را با اشاره مورد تفقد قرار داده و ضمن دعوت به آرامش ، بارها اشاره داد که پیام شما را شنیدم و متوجهم.

پایگاه اطلاع رسانی حزب الله کرمانشاه در این باره نوشت: بنرهها و پلاکاردهای بزرگ مردم معترض کرمانشاه نسبت به وقایع تأسفبار اخیر حاوی نوشته های ذیل بود: تنها استاندار دوم خردادی در دولت اصولگرا چرا؟؟!!، حمله به ستاد انتخاباتی شما توسط عوامل استاندار مشارکتی، چرا؟؟!!، سرکوب صدای انتقاد توسط استاندار در دولت اصولگرای شما چرا؟؟!! سایتهای ارزشی یکی پس از دیگری فیلتر می شوند؟؟! و...،  همچنین نمونه عکس مشهور استاندار با موی روغن زده و ریش پرفسوری و...؟! که مربوظ به مدتی پیش از انتصاب وی در سمت استانداری بود نیز در چندین بنر جهت استحضار رئیس جمهور به نمایش گذاشته شد که زاویه کوچکی از این عکسها در خبرگزاری های ایسنا، فارس و ساینهای مهم کشور پوشش داده شد.



مجری برنامه آقای شهرستانی پیش از آمدن رئیس جمهور بارها اعلام کرد پلاکارد و بنر و... رؤیت شده، آنرا جلو بیاورید و به مسؤلین بدهید اما مردم قبول نکرده و ترجیح دادند شخص رئیس جمهور آنها را در دست آنها  ببیند...

گفتنی است هنگامی که استاندار در پشت تریبون قرار گرفت، امت حزب الله بر علیه وی شعارهای یکصدایی سر دادند که پس از دقایقی سخنان خود را کوتاه و از پشت تریبون کنار رفت، در آخر مراسم نیز در حضور ریاست جمهور و... بر  علیه وی و اقدامتش یکصدا شعار دادند.

ديدار رئيس جمهور با مردم در ورزشگاه آزادي شهر كرمانشاه


همچنین پس از اعلام حزب الله مبنی بر رساندن صدای اعتراض به رئیس جمهوری در مسیر استقبال، برای اولین بار ریاست جمهور در مسیر استقبال حرکت نکرد و یکسره از فرودگاه به استادیوم وارد شد؟! و نیروهای حزب اللهی نیز پس از اطلاع از این برنامه برنامه اعتراضی خود را به استادیوم منتقل نمودند از همین رو رسانه ملی و سایر رسانه ها هم تصویری از مراسم استقبال خیابانی رئیس جمهور پخش نکردند.

در تحلیل حرکت اعتراضی مردم کرمانشاه نکته ای شایسته تأمل است و آن اینکه قضایای تأسفبار کرمانشاه از آنجا رو به این وخامت بی نظیر کشید که پس از چند انتقاد و اعتراض ساده که وارد هم بود، برنامه همه جانبه و پیچیده ای با محوریت استاندار جهت سرکوب نیروهای حزب اللهی و حتی رسانه های منتقد و مشهور کشوری به عمل درآمد و روز به روز کار را بدتر کرد و حزب الله بر اساس قرائن بر این اعتقاد است که در این مدت متأسفانه گزارشات غیرواقع و بعضا معکوس به تهران منعکس شده است و لذا طی قریب ده ماه گذشته که این حوادث به وقوع پیوست، چاره اندیشی جدی و صحیحی جهت حل این مشکلات صورت نگرفت تا کار به اینجا رسید که نباید می رسید و می شد با حداقل درایت مسؤلین مربوطه، هزینه ها را به حداقل رساند و امور را مدیریت کرد اما نخواستند یا...؟؟!!

 حرکت اعتراضی امت حزب الله دفاع از مظلومیت جریانی بود که علیرغم سابقه سی ساله در دفاع از ارزشها و انقلاب و... در هیچ دوره ای از دورانهای مدیریتی امثال خاتمی و... به این حد مورد ظلم و اقدامات زشت و ناشایست برخی مسؤلین استانی واقع نشده بود که تحمل و استمرار ظلم نیز مطلبی نیست که بتوان بی جهت از آن صرف نظر کرد ، قرآن کریم دارد صریحا می فرماید«لایحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم»...  در این آیه اعتراض کردن به حالت سوء را برای مظلوم صحیح و جایز می شمارد که ولو به حالت سوء و تندی هم اگر صدای اعتراض بلند کند جا دارد، حال چه برسد به اینکه امت حزب الله کرمانشاه در سفر امروز ریاست محترم جمهور با عباراتی فاقد دشنام و توهین و مطالب سوء و در چارچوب فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که فرمودند: انتقاد و حتی مخالفت کردن با یک فکر و... هیچ اشکالی ندارد و فقط باید خالی از فحش و دشنام و توهین باشد، اندکی از مراتب اعتراض خود را در مواجهه حضوری به سمع و بصر ریاست محترم جمهور رساندند...

 
دوم: آقای احمدی نژاد در سفر چندوقت پیش به همدان، در بین مردم رسما اعلام کرد که اگر مسئولی را نخواهید چکار می کنید، اعلام می کنید...

امروز مردم کرمانشاه به این دعوت ریاست محترم جمهور، لبیک گفته و به انواع مختلف صدای اعتراض قاطع خود را به گوش ایشان رساند و شبهه ای باقی نمانده و...   اما ریاست محترم جمهور هنوز هم حاضر نشده به این سؤالات پاسخی بدهد!

 
همچنین عصر امروز نیز درگیری تأسفباری در محل برگزاری جلسه رئیس جمهور با خانواده های شهدا صورت گرفت.

این درگیری هنگامی صورت گرفت که در تداوم اقدامات زشت و خلاف عدالت برخی مسؤلین استان، مانع ورود عده ای از خانواده های شهدا و ایثارگران شدند که برخی از اینها مادران دو شهید استان بودند؟؟!!   

استقبال پرشور مردم از رئيس جمهور در ورزشگاه آزادي شهر كرمانشاه

استقبال پرشور مردم از رئيس جمهور در ورزشگاه آزادي شهر كرمانشاه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
انشاالله با همت حزب الله مقتدر و همیشه در صحنه ، خیلی زود شاهد معارفه استاندار مکتبی جدید برای مردم مظلوم کرمانشاه خواهیم بود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
خاک تو سرش!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
هاشمي بايدبرود.شعارحزب الله است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها