کد خبر: ۱۰۸۲۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
یکی از این دوئل‌ها که از حالا می‌توان روی آن فوکوس کرد تقابل جواد نکونام و رضا حقیقی در میانه میدان دو تیم است که قطعا نگاه‌های زیادی را به خود خیره خواهد کرد

دوئل نکونام حقیقی - با هدف پیراهن تیم ملی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – دربی روز جمعه به غیر از تقابل‌های همیشگی هواداران دو تیم روی سکوها و کری‌خوانی‌هایی که قبل، حین و بعد از بازی ادامه خواهد داشت در داخل میدان دوئل‌های وِیژه‌ای را به وجود خواهد آورد که همیشه دیدنی است. این تقابل‌ها همیشه در دربی‌های قبلی وجود داشته و این بارهم گریزی از آن نیست.

یکی از این دوئل‌ها که از حالا می‌توان روی آن فوکوس کرد تقابل جواد نکونام و رضا حقیقی در میانه میدان دو تیم است که قطعا نگاه‌های زیادی را به خود خیره خواهد کرد.


حقیقی که از زمان آمدنش به پرسپولیس روندی صعودی، در جا افتادن در ترکیب و اثر گذاری در حرکت تیم داشته بعد از 6 بازی کامل برای تیم جدیدش باز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت تا با کاپیتان تیم ملی و البته مجتبی جباری دوئل جانانه‌‌ای داشته باشد.

حقیقی که بعد از مصدومیت نسببتا شدید در فجرسپاسی نیمی از بازی‌های نیم فصل اول  لیگ و اردوی تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی را از دست داد بسیار امیدوار است تا با خودنمایی در این میدان بزرگ بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و توانایی‌های خود را نشان دهد.

در این بین او باید طوری در میدان حضور یابد تا جواد نکونام- بازیکن فیکس تیم ملی در پست او – تحت تاثیر قرار گیرد؛ درست مثل بازی رفت فجر – استقلال که حقیقی در ورزشگاه آزادی نمایشی تحسین برانگیز داشت و نکونام زیر سلیه او قرار گرفت.

با این حال شرایط  بازی بزرگی مثل دربی تهران  با دیداری مثل فجر – استقلال  تفاوت زیادی دارد  و قابل مقایسه نیست. ازاین حیث نکونام با یک بار تجربه دربی تهران و حضور در بازی‌های بزرگ اروپایی و ملی برتری قابل قبولی بر رقیبش در این میدان دارد اما برای تماشای این دوئل غیر مستقیم باید تا روز جمعه ساعت 15 صبر کرد.

این دوئل یک هدف بزرگ دارد و آن گرفتن پیراهن تیم ملی است هر چند نکونام حتی در بدترین فرم بخاطر تاثیرگذاری و تجربه‌اش همواره جزو انتخاب‌های اصلی  مربیان تیم ملی بوده است و شاید در ذهن خود حقیقی را رقیب نمی بیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها