کد خبر: ۱۰۸۲۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
نوری دو سه بار در آستانه تاریخ‌ساز شدن در دربی ناکام مانده اما این‌بارعزم خود را جزم کرده تا در غیاب کریمی موتور پرسپولیس را روشن نگه دارد.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – محمد نوری یکی از بدشانس‌های پرسپولیس در دربی‌های اخیر بوده چراکه یک بار گل سالم او مردود اعلام شد و سال بعد از آن او پنالتی تیمش را از دست داد تا در شکست دو گله پرسپولیس سهم غیرقابل انکاری داشته باشد.

با این حال نکته‌ای که در مورد نوری وجود دارد این خواهد بود که او تا کنون و در تمام دربی‌های قبل چنین فرمی نداشته است. نوری در بازی رفت و دربی 75 با کج سلیقگی مانوئل ژوزه روی نیمکت نشست و در نیمه دوم به عنوان جانشین وارد میدان شد که البته کاری هم از پیش نبرد.

با این حال شرایط این روزهای نوری با نیم فصل اول و حتی تمام مدتی که او پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیده قابل قیاس نیست و بعضا او در قواره یک ستاره در ترکیب تیمش خودنمایی می کند.


نوری که به غیر از بازی استثنایی مقابل نفت تهران ،از زمان حضور گل محمدی  در راس کادر فنی پرسپولیس  نمایش‌های جالبی انجام داده – بازی ضعیف او مقابل داماش را به خاطر احتیاطش از دریافت کارت زرد سوم می توان نادیده گرفت- می تواند در دربی  هم ستاره بازی در ترکیب سرخ‌ها باشد.

این احتمال در حالی قوی خواهد شد که بعید نیست با غیبت علی کریمی در میدان و نیمکت‌نشینی احتمالی مهدوی کیا او به غیر از بستن بازوبند کاپیتانی به عنوان لیدر خط میانی و مغز متفکر تیمش به میدان برود و نگاه‌ها را به خودخیره کند.

به غیر از این‌ها فاکتور انگیزه می‌تواند در درخشش احتمالی شماره 14 قرمزها تاثیر گذار باشد.او دو سه بار در آستانه تاریخ‌ساز شدن  در دربی ناکام مانده اما این‌بارعزم خود را جزم کرده تا در غیاب کریمی موتور پرسپولیس را روشن نگه دارد. اما آیا او می تواند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها