کد خبر: ۱۰۸۲۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
وينگو بگوويچ سرمربي سابق پرسپوليس مجددا به اين تيم بازگشته و کار خود را به عنوان مربي سرخ پوشان آغاز کرده است. بگوويچ از اينکه دوباره در دربي حضور دارد خيلي خوشحال است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، وينگو بگوويچ گفت: از اينکه پس از چند سال به پرسپوليس ملحق شدم خوشحالم و اين ديدار خيلي سخت و جذاب است.

 

وي افزود: هر دو تيم براي برد به ميدان مي آيند و اميدوارم با اين انگيزه اي که بين پرسپوليسي ها به وجود آمده سه امتياز بازي را کسب کنيم.

 

بگوويچ با توجه به اختلاف امتياز دو تيم در جدول ليگ گفت: فرقي نمي کند که کدام تيم اول است و کدام تيم آخر است زيرا دربي از حساسيت بالايي برخوردار است چرا که حضور تماشاگران قرمز و آبي جذابيت بازي را دوچندان مي کند.

 

وي در مورد اينکه قلعه نويي گفته پرسپوليس رقيب استقلال نيست تصريح کرد: اين کري خواني ها دکوري است و اگر نباشد فوتبال قشنگ نمي شود در تمام دنيا کري خواني وجود دارد حتي در دربي لاليگا بين بارسلونا و رئال مادريد! اين حرف سرمربي استقلال هم درست است هر کسي دوست دارد تيمش برنده باشد.

 

مربي کروات پرسپوليس در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپوليس برنده دربي باشد از خوشحالي بال در مي آورم و در ورزشگاه آزادي پرواز خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها