کد خبر: ۱۰۸۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۰

خبرنامه دانشجویان ایران: با آغاز سال نو ضرب المثل معروف روز از نو روزی از نو برای شیطنت های رسانه ای خبرگزاری مهر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، خبرگزاری مهر که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است طی روزهای اخیر خط تفرقه اندازی خود را در عرصه فرهنگ و سیاست آغاز گرده است.

مهم ترین سوژه مدنظر خبرگزاری نزدیک به رئیس مجلس طی چند روز اخیر وارد کزدن فشار مجلسی ها به دولت برای ایجاد وزارت ورزش و جوانان است که با مصاحبه های متعدد و حتی تهدید رئیس جمهور به نوشتن نامه از سوی لاریجانی صورت می گیرد.

 

 

.


اما در عرصه فرهنگ هم رسانه سازمان تبلیغات به بیلبورد مجانی تبلیغ برای فیلم اصغر فرهادی تبدیل شده است و در لفافه سعی در تبلیغات بیش از پیش برای فیلمی شود که زندگی در ایران را مخدوش و سیاه نشان می دهد.

به نظر می آید با توجه به انتخابات مجلس در اسفند ماه تیغ بی مهری های سازمان تبلیغات بر علیه دولت تیز تر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
اونوقت كجاي اينا بي مهريه؟؟؟ خوب خبر ديگه بي انصاف
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها