کد خبر: ۱۰۸۰۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش 598، حمیدرسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با سیاسی خواندن برخی برخوردها در قبال مدیرعاملی مرتضوی در صندوق تامین اجتماعی گفت: من جزو کسانی بودم که روز اول به آقای احمدی‌نژاد در مورد انتخاب مرتضوی در راس تامین اجتماعی تذکر دادم اما بعدا در این باره لج و لجبازی شد و عده‌ای می‌خواستند هرجوری که هست فلانی آنجا نباشد حتی اگر دارد خوب و درست کار می‌کند.

وی افزود: شاهدیم که هیات تطبیق قوانین مجلس دو بار رای داد که مصوبه دولت در این خصوص مطابق قانون است اما آقای لاریجانی در جلسه هیات تطبیق از این حکم گله می‌کند و می‌گوید چرا این کار را کردید و آنها را مجبور می‌کند بار سوم نظر خود را برگردانند که اینها به معنی لجبازی است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، درباره حکم دیوان عدالت اداری در مورد مرتضوی گفت: هر چند دیوان عدالت قبل از این درباره این موضوع ورود نکرد و الان ورود کرده اما به هرحال اگر قانون حکمی داده که لغو شود، دولت باید به این امر تن بدهد و اینکه بخواهد روی موضعش پافشاری کند، فایده‌ای نخواهد داشت.

پیش از این دولت طی مصوبه‌ای صندوق را به سازمان تغییر داد که با حمایت و استقبال تشکل‌های کارگری و بازنشسته‌ها مواجه شد، اما اخیرا لاریجانی براساس رای که به گزارش رسایی از هیات تطبیق «گرفته» بود آن را مغایر با قانون خواند و دیوان نیز به استناد نظر رییس مجلس مصوبه دولت را غیر قانونی اعلام کرده است. این در حالی است که بیش از صد نماینده مجلس با انتشار بیانیه‌ای از دولت به خاطر تغییر صندوق به سازمان قدردانی کرده و تشکل‌های کارگری نیز از این تصمیم دولت حمایت کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها