کد خبر: ۱۰۷۹۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱

پزشک سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید، امکان رسیدن مهدی مهدوی‌کیا به داربی 76 وجود دارد.

دکتر فرید زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی مهدوی مهدوی‌کیا اظهار کرد: او از زمانی که مصدوم شد نزد من آمد و از آن روز تا به حال روزی دو جلسه فیزیوتراپی انجام داده است. البته مصدومیتش به سرعت بهبود پیدا کرده و مشکلش تا حد زیادی حل شده بود اما روز گذشته به توصیه دوستان به تمرین رفت و دویدن را شروع کرد که باعث شد آشیل پایش دچار مشکل شود.

وی افزود: شب گذشته مهدوی‌کیا در کلینیک من بود و دردش از ناحیه آشیل هم بهتر شد. در کل فکر می‌کنم، این مصدومیت از آن مواردی است که تا روز آخر باید برایش صبر کرد. امکان این‌که مهدوی‌کیا به بازی برابر استقلال برسد، وجود دارد اما نمی‌توان صددرصد گفت که او می‌تواند در این بازی به میدان برود یا خیر.

زرینه با اشاره به اینکه مصدومیت مهدوی‌کیا نباید باعث افت بدنی او شود، گفت: تاکنون روند بهبودی مهدوی کیا فوق‌العاده بوده است اما دویدن زودتر از موعد او کمی کار را خراب کرد. با این حال هنوز پرونده این بازیکن بسته نشده و طبیعی است که مربیان پرسپولیس برای بازی پیش رو به او احتیاج داشته باشند. اگر تا روز آخر صبر کنند، احتمال رسیدن مهدوی‌کیا وجود دارد.

پزشک سابق پرسپولیس در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا با اشاره به خاطره‌ای از یکی از داربی‌های پایتخت گفت: در تجربه من این موضوع وجود دارد که یک مربی با وجود اهمیت بالای یک بازیکن در صورتی که او در تمرین‌های قبل از بازی حضور نداشت، از او استفاده نمی‌کرد اما علی پروین این طور نبود و اگر روی یک بازیکن نظر داشت و دوست داشت که حتما از آن بازیکن استفاده کند، حتی در صورت برطرف شدن با تاخیر مصدومیت از او استفاده می‌کرد.

وی افزود: یادم می‌آید که 5 – 6 روز پیش از یک داربی افشین پیروانی و ابراهیم اسدی مصدوم شده بود. در آن زمان به پروین گفتم که احتمال رسیدن آنها به بازی وجود دارد و پروین هم به من گفت اشکالی ندارد. فقط آنها را برای روز مسابقه به تیم برسان و اتفاقا همان‌طور شد و هر دو بازیکن در روز مسابقه از مصدومیت به طور کامل رهایی یافتند و برای پرسپولیس به میدان رفتند. آن بازی را هم پرسپولیس 2 بر یک برد و اتفاقا اسدی به همراه ابوالقاسم‌پور گلزنان آن بازی بودند.

زرینه در پایان گفت: کریمی برای مصدومیتش پیش من نیامده اما ارتباط خوبی با هم داریم. اگر دوست داشته باشد که آسیب دیدگی‌اش را نزد من مداوا کند، با کمال میل در خدمتش هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها