کد خبر: ۱۰۷۹۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم استقلال گفت، پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در سال 52 تنها یک خاطره است و در حال حاضر اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران گفت: داربی مثل همه بازی‌هاست و البته از حساسیت‌های خاص خودش برخوردار است. با توجه به این که خوشبختانه مصدوم و محرومی را نداریم و در چمن خوبی بازی خواهیم کرد، مطمئنا بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم؛ چرا که در انزلی یکی از دلایل بازی نه چندان خوب ما مقابل ملوان چمن این ورزشگاه بود که مانع از انجام کارهای تاکتیکی می‌شد. در هر حال با آمادگی بالایی در این دیدار حاضر می‌شویم و نتیجه هم دست خداست.

او بهترین و تلخ‌ترین خاطره‌اش از داربی‌ را این طور عنوان کرد: چهار بار در داربی‌ها حضور داشته‌ام که سه بار مساوی کردیم و یک بار برده‌ایم؛ بنابراین خاطره تلخی ندارم.

ماجدی با اشاره به پیروزی 6 بر صفر سال 52 پرسپولیس برابر استقلال گفت: تاکید بر این حرف‌ها تنها ما را از هدف‌مان دور می‌کند. هر بازی شرایط خودش را دارد. خیلی از افرادی که در آن بازی حضور داشتند یا فوت شده‌اند یا به قدری کهنسال هستند که قادر به صحبت کردن درباره آن بازی نیستند. البته افرادی هم هستند که هنوز می‌توانند درباره آن بازی صحبت کنند. در هر حال توجه به این گذشته، تیم را عقب نگاه می‌دارد و این‌ها فقط یک خاطره است و چیزی از آنها درنمی‌آید.

او درباره برنده داربی هم گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی امیدوارم تیم داوری برنده و بهترین باشد.

سرپرست استقلال درباره خداحافظی سیدمهدی رحمتی از تیم ملی گفت: رحمتی از چند سال پیش سنگربان تیم ملی است و اگر چیزی گفته به خاطر خستگی و بازی‌های فشرده است. فکر می‌کنم این تصمیم را احساسی گرفته. او دروازه‌بان تیم ملی است و نباید شخصی به این مسئله نگاه کند. امیدوارم فدراسیون و اعضای کادر فنی استقلال او را از این تصمیم منصرف کنند؛ چرا که نه به عنوان سرپرست استقلال که به عنوان یک کارشناس اعتقاد دارم، رحمتی از سایر دروازه‌بان‌های ایران فاصله زیادی داشته و سطح بالاتری را نسبت به سایرین دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها