کد خبر: ۱۰۷۹۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
درگیری میان افسران اخراج شده و نیروهای امنیتی در مقابل وزارت کشور مصر و کشته و زخمی شدن شانزده نفر در درگیری های القلیوبیه از مهمترین اخبار مصر است.
به گزارش 598 به نقل از مهر، دهها نفر از افسران اخراجی با تجمع در مقابل وزارت کشور مصر خواستار بازگشت به محل کارهایشان شدند.

 
منابع مصری بیان کردند: درگیری های لفظی میان افسران و نیروهای امنیتی پس از مدتی به درگیری های فیزیکی کشیده شد و حالت هرج و مرج در خیابان وزارت کشور رخ داد.

 
وزارت بهداشت مصر اعلام کرد: در درگیری ها میان پلیس و ساکنان محلی در منطقه شبرا الخیمه در استان القلیوبیه شمال پایتخت مصر چهار نفر کشته و دوازده نفر دیگر زخمی شدند.

 
این منابع بیان کردند: درگیری ها هنگامی رخ داد که پلیس هنگام مبارزه با تجار مواد مخدر یک نفر را به قتل رساند و به دنبال آن صدها نفر از اهالی شبرالخیمه با بستن یکی از خیابانهای شهر تلاش کردند به یک مرکز پلیس حمله کنند.

 
منابع مصری افزودند: نیروهای امنیتی با تقویت نیروها در اطراف مرکز پلیس تلاش کردند مانع حمله اهالی به این مرکز شوند.

 
خبر دیگر اینکه شادی الغزالی حرب عضو حزب الدستور مصر گفت: همگان به ماهیت اخوان المسلمین و میزان پایبندی آنها به تعهداتشان پی برده اند.

 
وی افزود: هیچ راه حل جز ادامه مسیر انقلاب وجود ندارد. شرایط اقتصادی نشان دهنده این است که اخوان المسلمین منافع خود را بر دیگران ترجیح می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها