کد خبر: ۱۰۷۹۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خبری مبنی بر حمله اشرار به یک روحانی در کرمانشاه انتشار پیدا کرده و پلیس در این باره وارد عمل شده است.

به گزارش 598، سردار کریم کشوری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: خبری مبنی بر حمله اشرار به یک روحانی در کرمانشاه انتشار پیدا کرده و پلیس در این باره وارد عمل شده و این فرد شخصی است به‌نام ح.ع که اهل تربت حیدریه و مقیم مشهد است.

کشوری ادامه داد: نامبرده با شخصی در کرمانشاه اختلاف مالی داشته و برای پیگیری اختلاف مالی به کرمانشاه سفر کرده و از وی شاکی شده است.

وی تاکید کرد: وی ادعا کرده روحانی است و ما از حوزه علمیه قم و مشهد استعلام گرفته‌ایم و چنین شخصی با مشخصات شناسنامه‌ای که ارائه داده، طلبه و روحانی نیست.

کشوری با بیان اینکه درگیری به احتمال زیاد جنبه شخصی و مالی داشته، جراحت وارد آمده به او را سطحی و تنها در ناحیه کف دست اعلام کرد.

وی ادامه داد: این فرد در دادگستری با طرف دعوای شخصی و مالی خودش به مشاجره می‌پردازد و در مسیر برگشت به هتل توسط سرنشین یک خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و روحانی بودن وی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

کشوری تصریح کرد: این ماشین در حال حاضر توقیف شده و صاحب این ماشین مدعی است که ماشین در اختیار فرد دیگری بوده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها