کد خبر: ۱۰۷۸۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا دلتان بخواهد در دربی‌ها پاس گل دادم اما داغ گل‌زنی در دربی به دلم ماند.

به گارش 598، رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 76 اظهار داشت: اول باید به خیلی‌ها بگویم نباید دربی الان را با گذشته‌ها مقایسه کرد چون خیلی تفاوت دارد.

وی افزود: اگر الان یک روز قبل از بازی مقابل استادیوم آزادی می‌خوابند تا بلیت بگیرند و دربی را ببینند، در آن زمان یک هفته قبل این اتفاق می‌افتاد و مردم از دور و نزدیک می‌آمدند و در میدان آزادی و مقابل استادیوم آزادی می خوابیدند تا یک بلیت هزار تومانی را بخرند.

شاهرودی ادامه داد: باید از گذشته‌ها بگذریم چون همه چیز تمام شده و فرق کرده اما این بار در این بازی به نظر من پرسپولیس به باز نیست، امکان زیاد دارد که برنده دربی باشیم که ما هم دعا می‌کنیم این اتفاق برای ما بیفتد.

 

شاهرودی درباره خاطرات خوبش از دربی‌های گذشته نیز گفت: تا دلتان بخواهد خاطره دارم اما هر وقت دربی را بردیم، خاطره شیرین بود و جشن و پایکوبی گرفتیم، خاطرات تلخ هم بعد از باخت دربی بود که چند روزی سرمان را بالا نمی گرفتیم.

این بازیکن سابق سرخپوشان افزود: در خیلی از بازی‌های دربی توپ زدم اما داغ گل‌زنی در دربی به دلم ماند ولی تا دلتان بخواهد گل‌سازی کردم و در خیلی از گل‌ها نقش مؤثری داشتم که به من گفتند شاهرودی مالدینی.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که با توجه به شرایط جدول برخی‌ها می‌گویند وزنه به نفع استقلال سنگین‌تر است، نیز گفت: دربی هیچ ربطی به اول، هفتم و یا پانزدهم جدول ندارد، اصلا ربطی ندارد که کجای جدول هستیم. همه چیز در 90 دقیقه داخل زمین روشن خواهد شد که این هم از زیبایی‌های دربی است. در بازی‌های گذشته نه کسی به ما گفت، تبانی کنید تا بازی‌ها مساوی شود و نه فردی گفت ببرید و یا ببازید، هر تیمی که بازی کرد مزد زحمات خود را در زمین گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها