کد خبر: ۱۰۷۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
تهیه کننده برنامه روح پهلوانی گفت: از طریق دفتر ریاست سازمان صدا و سیما اقدام زشت و توهین آمیز سرپرست فدراسیون کشتی را پیگیری خواهیم کرد.

سعید اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، اظهار داشت: با دعوت از سرپرست فدراسیون کشتی بر این باور بودیم که وی به بسیاری از سوالات مغفول مانده جواب خواهد داد اما در عین ناباوری اتفاقات زشت و ناپسندی رخ داد.

وی افزود: در لحظاتی که برای پخش گزارش، تصویر استودیو قطع می‌شد خطیب در پشت صحنه توهین و فحاشی بسیاری به محمدرضا منصوریان کارشناس میهمان برنامه می‌کرد که واقعا جای تاسف دارد.

تهیه کننده برنامه روح پهلوانی تصریح کرد: وقتی دیدیم خطیب قصد دارد با استفاده از ادبیات زشت و زننده و توهین‌های مکرر برنامه را پیش ببرد دیگر صلاح ندانستیم او در استودیو حضور داشته باشد و از صدرالدین کاظمی خواستم با قطع برنامه و خداحافظی با وی شرایط خروجش از استودیو را فراهم کند، چون واقعا عوامل پشت صحنه هم از توهین‌های شدید خطیب آزرده شده بودند.

اصغری خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده و درخواست عوامل برنامه نامه‌ای را تنظیم و به دفتر ضرغامی ریاست سازمان صدا و سیما ارسال کردیم تا موضوع را از این طریق پیگیری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها