کد خبر: ۱۰۷۸۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
استاندار تهران با بیان اینکه استخدام در استان تهران اجرایی می‌شود، گفت: این‌ روزها ویروسی در کشور رواج یافته است که به همه چیز انگ سیاسی می‌زنند و کاری که رئیس‌جمهور برای کارکنان دولت می‌خواهد انجام دهد را سیاسی جلوه ‌دهند.

به گزارش 598، مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره استخدام نیروی انسانی در استان تهران اظهار داشت: این طرح دولت حتماً عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها که نسبت به تعیین و تکلیف نیروهای خود اقدام نکرده‌اند با استفاده از فرصتی که پیش آمده است باید نیروهای خود را از بلاتکلیفی خارج کنند.

استاندار تهران بیان داشت: تعداد زیادی از نیروهای سازمانی بازنشسته شده‌اند که باید افراد دیگری جایگزین آن شوند و تعدادی نیز چندین سال است که در دستگاه‌های دولتی فعالیت می‌کنند ولی هنوز نیروی شرکتی محسوب می‌شوند که باید سریعتر نسبت به روشن شدن تکلیف آن‌ها اقدام کرد.

تمدن خاطرنشان کرد: تعجب کرده‌ا‌م عده‌ای در کشور می‌خواهند جلوی اقدام مثبتی را که دولت می‌خواهد برای کارکنان انجام دهد را بگیرند.

وی بیان داشت: این‌روزها ویروسی در کشور بوجود آمده است که به همه چیز انگ سیاسی می زنند و کاری که رئیس جمهور برای کارکنان دولت می‌خواهد انجام دهد را سیاسی جلوه ‌دهند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تمام موانع را کنار می‌زنیم و همان برنامه‌ای که رئیس جمهور به عنوان مهرآفرین اشاره کردند را اجرایی و نمی‌گذاریم کارهای دولت را پایمال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها