کد خبر: ۱۰۷۶۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۳۰ دی ۱۳۹۱
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نباید از من انتظار شق‌القمر داشته باشید.

به گزارش 598، علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان یک شهروند آبادان وقتی ما پیشنهاد باشگاه و علاقه مردم روبرو شدم تصمیم گرفتم هدایت تیم را به عهده بگیرم.من هم همانند تمامی مردم آبادان دلم برای تیمم می‌سوزد اما نباید در این شرایط کسی انتظار شق‌القمر از من داشته باشد.

وی افزود: 15 سال‌ در آبادان بازی کردم و همچنین 9 سال مربی این تیم بودم. می‌خواهم به عنوان بچه آبادان به این تیم کمک کنم و تمام تلاشم را در این مسیر خواهم کرد.

فیروزی در مورد اینکه آیا امیدی به ماندن صنعت نفت در لیگ برتر دارد، اظهار داشت: با این شرایطی که در جدول داریم امیدوار نیستم. اما به خاطر عرقی که به این تیم داشتم هدایت صنعت نفت را پذیرفتم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه سکوهای نفت آبادان التهاب فراوانی دارد و چه طور با این موضوع کنار خواهند آمد، عنوان کرد: وقتی تیمی در بحران قرار دارد حق تماشاگران است که اعتراض کنند. مطمئنا نتایج تیم روی اعصاب هواداران تاثیر گذاشته و امیدواریم بتوانیم با عملکرد خوبی که ارائه کردیم آرامش را به این تیم برگردانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها