کد خبر: ۱۰۷۶۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۳۰ دی ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ۳-۴ ماه است حقوقی نگرفتیم.

به گزارش 598، قاسم دهنوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازی روز گذشته چندان جذاب نبود و شرایط زمین اجازه بازی خوب را از دو تیم گرفته بود. همیشه بازی با تیم هایی که در خطر سقوط هستند به دلیل اینکه انتحاری بازی می کنند سخت است اما خوشحالیم که توانستیم امتیازات این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد بازگشت تراکتورسازی به کورس قهرمانی عنوان کرد:‌ در فوتبال بالا و پائین وجود دارد تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همیشه تلاش کند و با تمام قدرت در میدان حضور پیدا کند. استقلال هم تیم بسیار خوبی است که بازیکنان خوبی دارد. هنوز زود است که در مورد قهرمان لیگ بخواهیم حرفی بزنیم و باید منتظر آینده بمانیم. تراکتورسازی تیمی است که شخصیت قهرمانی دارد.

هافبک تراکتورسازی، تأکید کرد: خوشحالم که سید صالحی این روزها بسیار سرحال و آماده است. امیدوارم او همین روند را دامه دهد و با گل‌زنی‌هایش بتوانیم امتیازات مسابقات را جمع‌آوری کنیم. سید صالحی این روزها زحمات زیادی می‌کشد.

دهنوی در مورد فشردگی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: باید به شکلی تمرین کنیم که بازیکنان در هر مسابقه با آمادگی کامل به میدان بروند ما می‌خواهیم نماینده فوتبال ایران و آذربایجان در آسیا باشیم، مطمئناً آسیا از هواداران ما می‌ترسد. باید در اولین حضورمان نمایش قدرتمندی را ارائه کنیم. این مسئله مستلزم این است که تمریناتمان را به خوبی انجام دهیم و در شرایط آمادگی کامل به استقبال حریفان می‌رویم.

هافبک تراکتورسازی در مورد ناراحتی بازیکنان این تیم از عدم حمایت مسئولین گفت: مسئولین اگر حمایت نکنند شرایط روحی خوبی که تیم دارد از بین می‌رود. به هر حال بازیکنان هر یک در زندگیشان مشکلاتی دارند که باید پرداخت‌ها به موقع صورت گیرد. مسئولان باید بدانند که قصد تراکتورسازی قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم به حمایت آنها نیاز داریم. نه اینکه با کسب دو پیروزی به پشت پرده بروند و خودشان را از ما قایم کنند.

وی افزود: آنها اگر صحبتی می‌کنند باید بر سر قول خود بمانند. 3-4 ماه است هیچ حقوقی دریافت نکردیم. اکنون که به صدر جدول رسیدیم استاندار و سایر مسئولان اگر قولی به آقای جعفری می‌دهند باید به آن عمل کنند.مشکلات مالی فکر بازیکن را بر هم می‌زند و وقتی بازیکن روحیه خوبی نداشته باشد مشکل به تیم سرایت می‌کند، امیدوارم هرچه زودتر برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود، مردم تبریز چشم امیدشان به تیم فوتبال تراکتورسازی است.

دهنوی در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. با توجه به وضعیتی که ذوب‌آهن در جدول دارد این تیم با ارائه یک نمایش هجومی به دنبال کسب 3 امتیاز است. بازی در تبریز شرایط خاص خودش را دارد هر تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند در این دیدار می تواند به پیروزی برسد. ما مقابل ذوب‌آهن با تمام وجود و بدون غرور بازی می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها