کد خبر: ۱۰۷۶۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۳۰ دی ۱۳۹۱
فوتبال ایران لیگ دوازدهم حرفه ای خود را برگزار می کند اما اتفاقاتی در این رشته می افتد که در تمام دنیا بی نظیر است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، قرعه کشی جام حذفی در شرایط بسیار جالبی برگزار شد نمایندگان پرسپولیس، ذوب آهن، استقلال و سپاهان در حالی قرار بود میهمان و میزبان را انتخاب کنند که سازمان لیگ از آخرین تکنولوژی موجود در فوتبال دنیا برای قرعه کشی استفاده می کرد.

 

فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب که بهت و حیرت تمامی اهالی فوتبال را به همراه داشت برای انتخاب میزبان جام حذفی از لیوان یک بارمصرف و کاسه و بشقاب استفاده کرد تا کامل مطمئن شویم که فوتبال ایران حرفه ای است و لقب لیگ حرفه ای برازنده فوتبال کشورمان است.

 

از همین رو سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به نحوه قرعه‌كشی جام حذفی  اعتراض كرد و معتقد بود نماینده ذوب‌آهن، كاغذهای قرعه‌كشی كه نام تیم‌های میهمان و میزبان روی آن درج شده بود را دیده است.

 

همین چند روز قبل بود که مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست جهان در مقر فیفا برگزار شد وقتی تصاویر را در ذهن خودمان مرور کردیم و آن را کنار اتفاقات قرعه کشی جام حذفی کشورمان گذاشتیم به این نکته اندیشیدیم که تا چه زمانی باید شاهد چنین حرکاتی در فوتبال ایران باشیم؟ اتفاقاتی که اعتبار فوتبال یک مملکت را زیر سوال می برد و تصویر بسیار حیرت انگیز از این رشته پرطرفدار در کشورمان به ثبت می رساند تا احساس شرمندگی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها