کد خبر: ۱۰۷۵۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۲۹ دی ۱۳۹۱
ذوب‌آهن با يك پاس عالي از پيام صادقيان و ضربه نهايي محسن مسلمان در دقيقه 20 از حريف جلو افتاد و اين نتيجه را تا پايان حفظ كرد

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس

دوره دوازدهم- هفته بيست و دوم

ذوب‌آهن اصفهان – گهر دورود

جمعه 29 دي‌ماه 1391- ساعت 15:30

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تماشاگر: 1000 نفر

داور: موعود بنيادي‌فر- سعيد علي‌نژاديان- رضا عبدوس

اخطار: امين تركاشوند (25) و مجيد خميسي (38) از گهر دورود

 

ذوب‌آهن اصفهان: علی محسن‌زاده- محمد صلصالی- محمد برجلو- سینا عشوری- قاسم حدادی‌فر- پیام صادقیان- محسن بیاتی‌نیا- سپهر حیدری- محسن مسلمان- احسان پهلوان- مهدی رجب‌زاده

سرمربي: فرهاد كاظمي

 

گهر دورود: شهرام مهربان- عمار نیک‌کار- حامد پورعمرانی- آرمان قاسمی- فرید عابدی- ساشا کلونيجا- صابر محمدی- مجید خمیسی- رضا کاردوست- مجید باجلان- امید ترکاشوند

سرمربي: محمد مايلي‌كهن

 

شرح بازي:

دو تيم قعر جدولي ذوب‌آهن و گهر براي انجام بازي هفته 22 در حالي در فولادشهر مقابل هم ايستادند كه با حضور 500 هوادار لرستاني براي تشويق تيم گهر به نظر مي‌رسيد ميهمان‌ها چندان هم غريبه نخواهند بود. ذوب‌آهن كه گئورگ كاسپاروف را به دليل اخراج در بازي قبلي در اختيار نداشت به جاي او از علي محسن‌زاده جوان در درون دروازه استفاده كرد تا اين بازيكن چهارمين دروازه‌بان اين فصل تيمش باشد! ضمن اينكه بكو فوفانا مهاجم ساحل عاجي ميزبان هم در تركيب اوليه فرهاد كاظمي حضور نداشت.

نيمه اول

ذوب‌آهن بازي را هجومي‌تر و سريع‌تر از ميزبان خود آغاز كرد. اين تيم اميدهايش را براي گلزني به پاس‌هاي حدادي‌فر و مسلمان در عمق دفاع حريف دوخته بود. در مقابل گهر هم با قرار دادن مجيد باجلان در نوك حمله چشم اميد به گلزني اين بازيكن داشت، آن هم در ورزشگاهي كه باجلان پيش‌ترها در لباس ذوب‌اهن در آن توپ مي‌زد. حملات ميزبان در نيمه اول در دقيقه 20 جواب داد و روي پاس عالي و هوشمندانه صادقيان دروازه گهر توسط مسلمان باز شد. صادقيان چند دقيقه بعد با يك سانتر دقيق اين بار بياتي‌نيا را در موقعيت گلزني قرار داد اما ضربه سر او از روي دروازه راهي خارج شد.

ضمن اين‌كه در آخرين دقايق نيمه اول هر كدام از دو تيم يك موقعيت گلزني را از دست دادند. پيام صادقيان با يك پاس بلند در محوطه جريمه گهر صاحب موقعيت شد و ضربه او به مدافع حريف برخورد كرد. يك دقيقه بعد در اين سوي ميدان پاس خوب تركاشوند مي‌توانست باجلان را با دروازه ذوب‌آهن تك به تك كند اما باجلان توپ را به درستي كنترل نكرد و اين فرصت از دست رفت تا نيمه اول با همان يك گل به پايان برسد.

نيمه دوم

بازي در نيمه دوم به شدت دچار افت شد و هر دو تيم چهره كم‌فروغي نسبت به نيمه اول داشتند. البته ذوب آهن بدش نمي‌آمد اندوخته‌ي نيمه اول را دوبرابر كند و گهر هم تلاش نصفه و نيمه‌اي براي جبران گل خورده داشت اما هر دو تيم فاقد زور و قدرت لازم براي اين كار بودند. ذوب‌آهن با به ميدان فرستادن فوفانا در نيمه دوم سعي داشت با فرارهاي اين مهاجم ساحل عاجي موقعيت‌هاي جديدي خلق كند و گهر هم در 45 دقيقه دوم محمد پروين را به بازي فراخواند. اما تلاش هر دو تيم بي‌ثمر بود و بازي با همان نتيجه 1-0 خاتمه يافت. بهترين فرصت اين نيمه در وقت‌هاي تلف‌شده روي دروازه گهر خلق شد كه شوت احسان پهلوان را دروازه‌بان گهر به سختي دفع كرد.

 

شرح گل:

1-0 ذوب‌آهن؛ دقيقه 20: در شلوغي پشت محوطه جريمه گهر، پيام صادقيان با ديد خوب و يك پاس عمقي محسن مسلمان را با دروازه حريف روبه‌رو كرد و ضربه محكم مسلمان به گل اول بازي تبديل شد.

 

بهترين بازيكن:

پيام صادقيان مهاجم جوان ذوب‌آهن بهترين بازيكن اين ميدان بود كه بارها با پاس‌هاي بي‌نقص خود همبازي‌هايش را در موقعيت گلزني قرار داد و باعث آزار خط دفاعي حريف در طول 90 دقيقه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها