کد خبر: ۱۰۷۴۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۹ دی ۱۳۹۱
هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد و در مهمترین این دیدارها استقلال در انزلی میهمان ملوان بندرانزلی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا (شنبه) با انجام دو دیدار در کرمان و انزلی به پایان می‌رسد که در زیر اشاره‌ای به این دیدارها می‌شود:

* مس کرمان - فولاد خوزستان

مسی‌ها که چند هفته‌ای است لوکا بوناچیچ را روی نیمکت خود می‌بینند، در سه بازی گذشته نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند واین مربی کروات در طول حضورش در جمع نارنجی پوشان تنها یک امتیاز به اندوخته‌های نماینده کرمان اضافه کرده است. مسی‌ها که درگیر هماهنگی بازیکنان و مربی‌شان هستند در تلاشند تا بتوانند مقابل فولاد به سه امتیاز خانگی برسند. مس 28 امتیازی در حالی به مصاف تیم جوان فرکی می‌رود که این روزها با درخشش افرادی همچون آرش افشین و اسماعیل شریفات با 37 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تقابل مسی که به دنبال صعود در جدول است و فولادی که در اندیشه تداوم بالانشینی قطعا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

* ملوان بندرانزلی - استقلال

انزلی میزبان مهمترین دیدار این هفته است. دیدار استقلال و ملوان معمولا از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده است. در رویارویی این دو تیم معمولا استقلال عملکرد موفق‌تری نسبت به ملوان داشته اما در عین حال ملوانی‌ها هم نتایج خوبی مانند شکست 4 بر 2 استقلال پرویز مظلومی در فصل گذاشته را در کارنامه خود دارند.

بازی فردا دو تیم باز از چند جهت حساسیت ویژه‌ای دارد. از طرفی ملوانی که در نیم فصل نتایجی خوبی می‌گرفت در نیم فصل دوم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و محمد احمدزاده در تلاش است تا با اضافه کردن امتیاز این بازی به 31 امتیاز گذشته، خود را از رده پنجم بالاتر بکشاند و بتواند در میان تیم‌های مدعی قرار بگیرد. از طرف دیگر این آخرین دیدار استقلال قبل از دربی هفتاد و هفتم است و بازیکنان دو اخطاره استقلال از جمله نکونام سعی می‌کنند با کارت زرد داور مواجه نشوند تا بتوانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

برای استقلالی که تراکتورسازی، فولاد خوزستان و سپاهان را در یکقدمی خود می‌بیند، مصلحت اندیشی قطعا تبعاتی خواهد داشت که باعث می‌شود آنها احتیاط را کنار گذاشته و با تمام وجود در ورزشگاه تختی انزلی به میدان بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها