کد خبر: ۱۰۷۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۸ دی ۱۳۹۱
حدادعادل:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات عسگراولادی گفت که وی نظرات شخصی خود را اعلام کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه همایش حقوقدانان بسیجی،‌ قضات و وکلای بسیجی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌ ادامه قانون هدفمندی یارانه‌ها مورد تایید مجلس است، هرچند که اعمال تغییرات در این قانون نیز محتمل است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز تصریح‌کرد: مجلس حتما این طرح را بررسی می‌کند، بحث در اجرا شدن یا نشدن این طرح نیست، بلکه در چگونگی اجرا شدن این طرح است؛ از این رو اختلاف مجلس و دولت این است که چه میزان یارانه‌ها به تولید تعلق گیرد.

وی به حضور رئیس‌جمهور در مجلس اشاره و اضافه‌کرد: نفس همکاری دولت و مجلس خوب است، اما اگر رئیس‌جمهور در مجلس به سخنان نمایندگان گوش می‌کرد خیلی بهتر بود؛ رئیس‌جمهور از نمایندگان دعوت کرده تا در یک جلسه دیگر با هم به گفت‌وگو بنشینند.

حدادعادل در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اظهارات عسگراولادی نیز گفت: ایشان نظرات شخصی خود را اعلام کردند و گفته‌اند که نظرشان نظر حزب موتلفه هم نیست چه رسد به سایر اصولگرایان.

حدادعادل در پاسخ به سوالی درباره پیوستن شخصیت‌های دیگری به ائتلاف سه گانه گفت: شخصی که قصد پیوستن به این ائتلاف را دارد خودش باید اظهار نظر کند و زمینه رای قابل توجهی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
عسگر اولادی میخواست یک خوش خدمتی به جزیره بریتانیا بکند ...
دلیلی وجود ندارد که نظر شخصی ایشون رسانه ای و بر روی آن نظر شخصی اصرار نماید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها