کد خبر: ۱۰۷۲۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۷ دی ۱۳۹۱
محمود احمدی نژاد امروز به مجلس رفت و بیش از همیشه بر تعامل با نمایندگان تاکید کرد، او برخلاف جلسه سوال از رئیس جمهور و برخلاف آخرین کنفرانس خبری اش، ترجیح داد تا از توانایی ها ویژه و استثنایی خود استفاده نکرده و به همان اظهارات کارشناسی اکتفا کند. اما واکنش های 9 سخنران گزینش شده توسط هیئت رئیسه مجلس و رسانه های نزدیک به آن ها نشان داد برای مخالفان رئیس جمهور چندان مهم نیست که محمود احمدی نژاد چه می گوید، مهم این است که با هرچه او گفت و هرچه او انجام داد، مخالفت شود.

شبکه ایران / "باید با هر سخن و عمل محمود احمدی نژاد مخالفت کرد." به نظر می رسد این جمله اصلی ترین دستور کار رسانه های مخالف محمود احمدی نژاد است که این روزها دیگر برای خطاب قرار دادن او لفظ "رئیس دولت" را جایگزین "رئیس جمهور" کرده اند. هفته گذشته بود که خبر درخواست رئیس جمهور از مجلس برای سخنرانی در صحن علنی منتشر شد؛ خبری که بلافاصله مورد توجه رسانه های مخالف قرار گرفت و حواشی زیادی پیرامون آن بوجود آمد. مخالفت برخی رسانه ها با رئیس جمهور تا جایی بود که برخی خواستار ممانعت از حضور او در مجلس شدند، برخی دیگر از لزوم مطالعه متن سخنرانی رئیس جمهور قبل از قرائت در صحن علنی سخن گفتند، شماری هم ترجیح دادند در حالی که در هیچ کجای قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور ملزم به شنیدن سخنرانی های واکنشی نمایندگان نشده است، هر طور شده رئیس جمهور را به حضور 4 ساعته در مجلس ملزم کنند!

 محمود احمدی نژاد امروز به مجلس رفت و بیش از همیشه بر تعامل با نمایندگان در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد، او برخلاف جلسه سوال از رئیس جمهور و برخلاف آخرین کنفرانس خبری اش، ترجیح داد تا از توانایی ها ویژه و استثنایی خود استفاده نکرده و به همان اظهارات کارشناسی اکتفا کند. اما واکنش های 9 سخنران گزینش شده توسط هیئت رئیسه مجلس و رسانه های نزدیک به آن ها نشان داد برای مخالفان رئیس جمهور چندان مهم نیست که محمود احمدی نژاد چه می گوید، مهم این است که با هرچه او گفت و هرچه او انجام داد، مخالفت شود.

دفاع کارشناسی رئیس جمهور از برنامه های اقتصادی دولت با موج گسترده ای از حملات رسانه ای مواجه شد و رسانه های متعدد کوشیدند ضمن سیاه نمایی های افراطی و با بهره برداری از آتش تهیه ای که سخنرانان دستچین شده برایشان مهیا ساختند، به استهزاء سخنان رئیس جمهور بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
یکی از همین مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
مهم مردم است که میفهمند نه ........ ان عده بهتر است نگاهی به ارای خود از حوزخ انتخابیه خود بزنند بعد .......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
سلام چرا بیشتر در باره این موارد وغربت احمدی نژاد و ظلم وبدرفتاری ها وزیاده روی وبی انصافی ها نسبت به اون نمی نویسید باحتساب اشتباهاتش اینا حقش نیست اونا با این کار می خوان رای مردم رو بکوبند میخوان آقا رو زیر سوال ببرن وهمینطور شعار های مثبت و کارها وخدمات احمدی نژاد رو ومیخوان مردم روپشیمون کنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها