کد خبر: ۱۰۷۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
« ميرحسين موسوي » پس از دولتش با روي كار‌آمدن « هاشمي رفسنجاني » به گوشه اي خزيد و ترجيح داد كه به عنوان مهندسي سفارش شده پروژه هاي شهردار نمونه رفسنجاني ( كرباسچي ) را عهده دار شود و در فرهنگستان هنر عمر را سپري كند و در بحبوحه فشار سياست هاي « تعديل اقتصادي » بر مردم و در برابر ايجاد شكاف عميق طبقاتي در كشور پس از انقلاب در دولت كارگزاران و مدعي اصلاحات كه به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي در هنگامي كه طبقه اي ممتاز از دل نظام سر بر مي آوردند ، تمام دغدغه مهندس برپايي گالري نقاشي هايش بود و بس و از سخنراني هاي پر التهاب وي خبري نبود!

سؤال اينجاست كه كسي كه در فتنه 88 اوضاع كشور را تيره و تار و خود را منجي كشور مي دانست چرا در دوران دو دولت پيش سكوت اختيار كرد ؟ كه پاسخ يا اين است كه وي معضلي در آن دوره نمي ديد كه باز چندين سؤال از وي در اذهان پيش مي آيد ، كه نتيجه آن اين است كه خود يكي از كارگزاران آن دولت ها بوده است ، با توجه به سخن وي در مناظره انتخاباتي كه گفت : « به دولت برادرم آقاي هاشمي رفسنجاني و آقاي خاتمي افتخار مي كنم. » مي توان وي را ادامه پروژه دولت كارگزاران دانست چنانچه آقاي رفسنجاني دولت خاتمي را نيز ادامه دولت خود خواند بنابر اين موسوي دولت گذار جريان آقاي رفسنجاني مي باشد كه حمايت گسترده خاندان وي و خاتمي از موسوي و استمرار حمايت از فتنه دليل محكم اين تباني مي باشد. و البته مدارك زيادي براي اثبات اين نيز وجود دارد ولي اين استدلال ساده وبديهي مي تواند كساني را كه منكر اين امر هستند را متقاعد كند و اگر بگويند موسوي فرصت و جرأت مطرح كردن اعتراضي را نداشته ، مشكل چند برابر مي شود چرا كه كسي كه جرأت وجسارت نداشته است در دولت افرادي چون رفسنجاني وخاتمي سخن بگويد اوَلاً چگونه مي تواند خود را حقَ طلب بداند و ثانياً با چه بياني حمايت همه جانبه خاتمي و خاندان رفسنجاني را از وي را مي توان توجيه كرد؟!

پس از اغتشاش 25 بهمن89 كه با صدور رمز ار طرف آقاي رفسنجاني صورت گرفت « چرا رفسنجانی باز رمز اغتشاش صادر کرد؟! » و با توجه به موجي كه براي محكوميت موسوي و كروبي با به صحنه آمدن ياران آقاي رفسنجاني به وجود آمد مي شد فهميد كه قرار است تمام پيكان اتهام به سوي آن دو گرفته شود تا فرصتي براي آقاي رفسنجاني پيش بيايد كه در آستانه انتخاب رياست خبرگان وي را از جنايات آنان تبرئه كنند ولي حال با ناكارآمدي اين ترفند و بازماندن وي از رياست خبرگان درگذشت پدر موسوي فرصت خوبي است براي به صحنه آوردن وي و به اصطلاح « با هندوانه زير بغل گذاشتن ها « از ظرفيت اغتشاش آفريني وي بهره برد. تعبير وي از مير حسين به عنوان « فرزندان خدوم و برومندشان به ویژه مهندس میر حسین موسوی » نشانه همين نوع موقعيت شناسي هاي وي مي باشد و ادعاي آقاي رفسنجاني نسبت به موسوي در اين پيام بر اينكه وي « خدمات شایسته ای به اسلام و انقلاب و میهن اسلامی مان کردند . » نيز نشان از پروژه جديد بازآفريني فتنه مي باشد .

اين تعابير در صورتي است كه آقاي رفسنجاني در زمان دولت خود كمترين ذكر ويادي از موسوي و دولتش نمي كرد بلكه برخي از معضلات را نيز كارگزاران محترم وي به دولت متمركز و بسته موسوي حواله مي دادند ! حال چه شده است كه آقاي رفسنجاني در اولين روزهاي سال 90 به ياد تمجيد اينچنيني از وي به عنوان يكي از مجرمان سياسي كشور و معضل آفرينان نظام افتاده ؟! پاسخ را بايد در همان سخن رئيس جمهور در مناظره يافت كه موسوي را نماينده اقاي رفسنجاني دانست .

آري ! با توجه به خصوصيات شخصيتي موسوي ، وي كسي نيست كه به تنهايي جسارت فتنه آفريني داشته باشد و انفعال وي در مناظره 14 خرداد در مقابل منتخب مردم مؤيد همين مطلب است بلكه وي چون عروسكي است كه تا دست آقاي رفسنجاني درون آن است به خيمه شب بازي براي دشمنان ادامه مي دهد .

آقاي رفسنجاني پس از فتنه 88 با دعوت از موسوي براي شركت در جلسات هيأت امناي سابق دانشگاه آزاد وحتَي با دعوت وي به جلسات « مجمع تشخيص مصلحت نظام » كه توسط دبير آن مجمع ( رضايي ) صورت گرفت همواره به دنبال حفظ موسوي در درون نظام است تا كه به وي در برابر اقدامات مجرمانه اش مصونيت ببخشد و از وي همواره به عنوان اهرمي در برابر نظام استفاده كند .

صدور بيانيه از طرف گروهي از طلاب منحرف كه به اندازه انگشتان دست نمي رسند در حمايت از موسوي با همين ادبيات رفسنجاني در نامه اخيرش به موسوي نشانه سناريويي هماهنگ است تا كه در آغاز سالي كه همه مكلف « به جهاد اقتصادي « هستند و منطقه به دنبال رستن اسلامي خود است كشور را به آستانه التهاب مورد نظر دشمنان سوق دهند و مسير شتابنده پيشرفت كشور را بامانع مواجه كرده و هزينه انتخابات آينده مجلس ورياست جمهوري را بالا ببرند كه با اين دلايل آشكار ديگر كسي نمي تواند از نقش مستقيم آقاي رفسنجاني در اين فتنه ها چشم خود را ببندد اگر چه كه مردم در راهپيمايي هاي خود در 22 بهمن سال گذشته و تظاهرات اعتراضي خود پس از غائله 25 بهمن بارها با شعارهاي خود از نقش آقاي رفسنجاني وخاندان وي پرده برداشتند ولي گويا خواص و مسئولان قوه قضاييه هنوز متوجه اين امر واضح نشده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها