کد خبر: ۱۰۷۰۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۷ دی ۱۳۹۱
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: واژه «انتخابات آزاد» بیش از 700 بار در ادبیات آقای هاشمی رفسنجانی به کار برده شده و اینگونه رفتارها در واقع یک افت برای جایگاه وی به شمار می‌رود.

به گزارش 598، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در زمینه القای انتخابات آزاد اظهار داشت: فرمایشات اخیر  مقام معظم رهبری مبنی بر «القای آزاد نبودن انتخابات کمک به دشمن است» مانند همیشه نشان از رویکرد دشمن‌شناسی ایشان دارد.

وی با بیان اینکه خواص نباید در ادبیات سیاسی خود این واژه‌ها را به کار ببرند، افزود: به کارگیری این واژه‌ها به منزله ایجاد روزنه امید برای دشمن است، بنابراین هشدار مقام معظم رهبری در به کارگیری واژه‌ها، مفاهیم و ادبیات سیاسی در فضای انتخاباتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه «انتخابات آزاد» خاطرنشان کرد: یکی از واژگانی که توسط خواص اخیراً به کار برده می‌شود، بحث انتخابات آزاد است که دشمن نیز اینگونه واژه‌ها را در اختیار می‌گیرد و ما نباید از آن استفاده کنیم، چراکه واژه «انتخابات آزاد» رمز شیطنت، توطئه‌ و فتنه 92 است.

وی با بیان با جستجو واژه «انتخابات آزاد» می‌بینیم که آقای هاشمی رفسنجانی  بیش از 700 بار این پیام را در ادبیات خود مطرح کرده است، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی سال‌ها خودشان در رأس حاکمیت بوده‌اند، آیا وی می‌خواهد انتخاباتی را که در دوره خود برگزار شده را زیر سوال ببرد، در حالی که اینگونه رفتارها در واقع یک افت برای جایگاه خود وی به شمار می‌رود.

آلیا ادامه داد: مردم ما می‌دانند و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن صحه گذاشته‌اند و تأکید کرده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون انتخابات‌های زیادی را در کشور برگزار کرده‌ که معیارهای آزادی انتخابات نیز در تمام آنها رعایت شده است.

نماینده تهران اضافه کرد: اگر بخواهیم معیارهای انتخاباتی را علاوه بر مردم‌سالاری دینی که شاخصه نظام جمهوری اسلامی ایران است، حتی با معیارهای مدعیان دموکراسی غرب هم بسنجیم در هیچ جای دنیا آزادی برای برگزاری انتخابات به اندازه کشور ما وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه قطعاً بار دیگر انتخابات پرشورتری را برگزار خواهیم کرد، گفت: با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی بحث رقابت‌ها مطرح می‌شود و خواص باید مراقب باشند تا در زمین دشمن بازی نکرده و به خاطر چند رأی بیشتر، سیاه‌نمایی و به فرهنگ سیاسی سالم کشور خدشه وارد نکنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان یادآور شد: خدشه وارد کردن به ادبیات سیاسی کشور، استقبال دشمنان برای تحلیل و مانور بیشتر را به دنبال دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها