کد خبر: ۱۰۶۹۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۲۶ دی ۱۳۹۱
محمد رویانیان در گفت و گو با بخش خبری 20:30 تاکید کرد بنایش جدایی از فوتبال است.
به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس که از صبح شوکی بزرگ به فوتبال ایران وارد کرده بود باری دیگر حرف از رفتن زد. او در گفت و گو با علی رضوانی گزارشگر واحد مرکزی خبر گفت:« من از هر دو سمتی که داشتم استعفا دادم ، هم از ستاد سوخت و هم از باشگاه پرسپولیس. یکی از دلایلم برای این تصمیم تصویب قانون دو شغله ها بود که دوباره در مجلس تصویب شده. به هر حال تصمیم گرفتم پیشگیری کنم. البته از پرسپولیس دو هفته قبل استعفا داده بودم و متن استعفایم در اختیار وزیر ورزش است. برای ستاد سوخت هم امروز به نهاد ریاست جمهوری رفتم و متن استعفایم را در اختیار رئیس دفتر رئیس جمهور قرار دادم.»
اما رویانیان چرا تصمیم به رفتن گرفته؟ او در این باره می گوید:« من مرد فوتبال نیستم. هر روز می گویند رویانیان پول های میلیاردی آورده. او هزینه کرده ، این پول های میلیاردی را از کجا آورده و... این فوتبال نا پاک است. اتفاقات شفاف نیست و من دیگر خسته شدم.»
گزارشگر برنامه از او می پرسد خیلی ها اعتقاد دارند این پول های میلیاردی از ستاد سوخت به پرسپولیس وارد شده که رویانیان می گوید:«اصلا ستاد سوخت پولی ندارد. مگر اینکه من بنزین بردارم و با خودم ببرم. این آقایانی که از این چیزها می گویند خودشان در جریان فعالیت های اقتصادی ما هستند و مثلا خود فتح الله زاده می داند که ما این تجارت را راه انداختیم و از طریق دفاتر بین المللی مان درآمدزایی می کنیم. تازه چرا هیچ کس از آقای فتح الله زاده نمی پرسد پولهای میلیاردی اش را از کجا می آورد؟ باقی تیم ها هم میلیاردی هزینه می کنند ولی همه درباره تیم ما از این حرف ها می زنند. به هر حال من تصمیم گرفتم که بروم. استعفایم را هم دادم امیدوارم با استعفایم موافقت شود تا بروم و به کارم برسم.»
رضوانی از او پرسید دلت برای فوتبال تنگ نمی شود که رویانیان پاسخ داد:« تنگ نمی شود اگر هوس فوتبال کردم ، از تلویزیون تماشایش می کنم. این فوتبال ناپاک است!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها