کد خبر: ۱۰۶۹۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۶ دی ۱۳۹۱
رییس کلانتری 113 بازار گفت: با تلاش ماموران تخصصی این یگان جیب بر سابقه داری که در محدوده بازار بزرگ تهران در سطح گسترده‌ای اقدام به جیب بری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امید بهمن یاری رئیس کلانتری 113 بازار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایات تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه وجوه نقد و کیف‌شان به سرقت رفته است، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و در اولین گام از رسیدگی به موضوع به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی در اطراف بازار کردند، در یکی از همین عملیات‌های تعقیب و مراقبت پلیسی که روز گذشته در محدوده خیابان 15 خرداد انجام شد ماموران به فردی مظنون شده و به صورت نامحسوس او را مورد تعقیب قراردادند.

بهمن یاری اظهار داشت: ماموران مشاهده کردند مرد جوان در چندین مرتبه قصد زدن جیب افراد رهگذر را دارد که شرایط فراهم نشده و پس از آن به دنبال سوژه دیگری میرود، به دنبال این موضوع ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به معاونت تجسس کلانتری 113 بازار انتقال داده و او را تحت بازجویی‌های فنی قرار دادند.

رییس کلانتری 113 بازار تاکید کرد: در بازجویی‌های پلیسی، هویت متهم به نام «قاسم.ب» معروف به «قاسم ریزه» مشخص شد، در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند نامبرده از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای در امر جیب بری است که در دروازه غار سکونت دارد.

کلانتر 113 بازار در پایان با اشاره به اینکه پرونده ای در این رابطه تشکیل و جیب بر حرفه ای برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از مردم به خصوص شهروندان محترمی که برای خرید به بازار تهران مراجعه می کنند درخواست می‌شود تا ضمن هوشیاری و مراقبت از اموال با ارزش خود نظیر کیف، پول، وجوه نقد و طلا و جواهرات خود در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت سارقان جیب بر مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ به ماموران اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها