کد خبر: ۱۰۶۸۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۶ دی ۱۳۹۱
جالب اینجاست که رسانه حامی رقاصان ظهر عاشورا با ادبیاتی انتقادی به تخریب اشعار و سبک ذاکران اهل بیت (ع) پرداخته و با لحنی گلایه آمیز می نویسد: ...
به گزارش 598 به نقل از صراط، محرم و صفر امسال هم همچون گذشته مسلمانان جهان خصوصا شیعیان اهل بیت(ع) در ایران به اقامه عزایی پرشور تر از گذشته برای خاندان عصمت پرداختند.
اما بنا به فرمایش مشهور امام راحل که فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است" گویا کشورهای مستکبر عالم تاب دیدن این عزاداری ها را نداشتند و در نقشه جامعی تضعیف برنامه های مذهبی مردم را در دستور کار خود قرار دادند.
در این راستا سایت "ضدانقلاب جرس" که دست اندرکاران آن بعنوان بخشی از اعضای اتاق فرمان ماجرای ظهر عاشورای سال 88 در تهران شناخته می شوند و عناد آنها با اهل بیت بر کسی پوشیده نیست، بتازگی با انتشار مطالبی جهت دار بدنبال تخریب وجهه هیئت های مذهبی می باشند و گویا برای این کار جامعه مادحین اهل بیت(ع) در کشورمان  را بعنوان سوژه اصلی برگزیده اند.




به گزارش سرویس سیاسی صراط، این رسانه فارسی زبان ضدانقلاب با بزرگنمایی و برجسته سازی مبالغی که مردم تحت عنوان صله به ذاکران اهل بیت(ع) هدیه می دهند، نوشته: "«پاکت» یکی از ده‌ها اصطلاحات رایج در میان مداحان، کنایه از مبلغی است که به عنوان «تبرّک» به مداح داده می‌شود. در طول چند سال اخیر میزان وجوه «پاکت» برخی از مداحان به اصطلاح «معروف»، در مناسبت‌های میلاد یا سوگواری امامان شیعه دارای ارقام میلیونی بوده است. چراکه در غیر این صورت این مداحان تمایلی به حضور در هیات‌های عزاداری از خود نشان نمی‌دهند."
سایت مدافع حرمت شکنی ظهر عاشورای 88 در تهران، با توهین به شیعیان عزادار اهل بیت(ع) که در مجالس روضه بر مصائب اهل بیت می گریند؛ مدعی شد: "برخی از مداحان که وابسته به حاکمیت و رهبری نیز هستند تنها با دریافت مبالغ میلیونی با عنوان «تبرک» حاضر می‌شوند در مجالس ذکر اهل بیت شرکت کنند و همواره گریه انداختن یا «گریه گرفتن» از اهل مجلس را نشانه موفقیت خود می‌دانند."
جالب اینجاست که رسانه حامی رقاصان ظهر عاشورا با ادبیاتی انتقادی به تخریب اشعار و سبک ذاکران اهل بیت (ع) پرداخته و و با لحنی گلایه آمیز می نویسد: "در طول چند سال اخیر، بسیاری از مداحان از روضه‌خوانی و مداحی‌های سنتی‌ دست کشیده‌اند و برای تحریک احساسات مذهبی نسل جوان و اقشار پایین‏ دست و ضعیف جامعه در جشن‏‌ها و عزاداری‏‌ها از آهنگ‌های عاشقانه و آلات موسیقی نظیر کی‌ بورد کمک می‌گیرند".
البته باید گفت: از کسانی که در روز عزای فرزند رسول الله هلهله و شادی را در دستور کار خود قرار می دهند و حتی بدون توجه به نمادهای عوام فریبانه حقوق بشری به عقاید میلیون ها نفر از شیعیان و ارادتمندان اهل بیت بی احترامی می کنند انتظاری جز چنین تحرکاتی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها