کد خبر: ۱۰۶۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
درد دل های بلند بلند من
وبلاگ چراغ راه نوشت :


درد دل های بلند بلند من


روایت آیت الله مهدوی کنی از توهین موسوی به پدرش!

اشاره:

اخیرا رسانه های جریان فتنه در راستای ادامه فضای فرافکنی های خود پیرامون نظام، می خواهند از جریان مرگ پدر میرحسین موسوی سوء استفاده کند. مطلب زیر از برادر ارجمند محمد ساقیان است که خود ایشان در این جلسه حضور داشته است.

آیت الله مهدوی کنی در پایان یکی از جلسات درس اخلاق سال 88 خود در دانشگاه امام صادق(علیه السلام) با اشاره به دلایل خود برای عدم حمایت از موسوی در انتخابات ریاست جمهوری به سخنانی عجیب از وی اشاره کرد.

ایشان با اعلام اینکه به دو دلیل اصلی از موسوی حمایت نکرده است، نخستین دلیل را عدم اعتقاد موسوی به ولایت فقیه دانست و تأکید کرد که موسوی به رهبری انقلاب همانند رهبری خلق چین و به صورت تشریفاتی اعتقاد دارد نه آنگونه که باید به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد.

رئیس دانشگاه امام صادق(علیه السلام) دومین دلیل خود را نیز افکار سوسیالیستی میرحسین موسوی در حوزه اقتصاد برشمرد و به سخنان عجیب و تأمل برانگیزی از موسوی در دوران نخست وزیری و در گفتگویی که با وی داشته است اشاره کرد که موسوی در آن گفتگو بازاریان را دزد و زالوصفت خطاب کرده و با ذکر اینکه پدر خود(حاج میر اسماعیل موسوی خامنه) نیز یک بازاری است، او را نیز مستثنی ندانسته و او نیز مانند دیگر بازاریان فقط به فکر منافع خودشان هستند.

این نقل قول آیت الله مهدوی کنی از موسوی علاوه بر آنکه عمق انحرافات فکری وی را نشان میدهد، متضمن توهین آشکار وی به پدر خود و همه بازاریان است.

+ نوشته شـــده در یکشنبه چهاردهم فروردین 1390ساعــت12:24 تــوسط محمد جبارپور | نظر بدهيد
خون و رقص

مسلمانان بحرین و یمن و... در خاک و خون می غلطند و آنگاه رسانه جمهوری اسلامی رقص و پایکوبی هنرمندانش در سریال ها را به رخ مردم می کشد. عجب نیست از رسانه مرفهین بی درد، عجیب نیست برای گروهی که کل آمال و آرزویشان رضایت مردم است به هر قیمتی.

نمی دانم مگر بچه بسیجی های آقا روح الله آدم نیستند که کسی برای آن ها فیلم بسازد. آقای ضرغامی رسانه شما برای فمنیست ها و سکولارها و هزار فرقه ضاله دیگر برنامه می سازد، من نمی گویم که این رسانه را دینی کنید چرا که از شما و عملکردتان ناامیدم، اما لااقل می توانید در این رسانه سهمی برای حزب الله اختصاص دهید و برنامه ای، فیلمی برای مستضعفین عالم بسازید.

البته از رسانه سکولار، یعنی رسانه ای که غم مسلمانان عالم در او تاثیر ندارد چه برسد به همه ی انسان های عالم؛ این رسانه می شود رسانه سکولار، انتظاری نیست چرا که کل هدف او راحتی و لذت مردم است و این به خاطر نوع نگاه مادی آن ها به هستی است که این می شود سکولاریسم حقیقی، این جهانی دیدن هستی و تنظیم برنامه ها و ساخت فیلم بر اساس این نوع نگاه یکی از مشکلات اساسی رسانه است.

در آخر فقط بگویم اگر جایی خلاف شرع انجام دادید لااقل مرد باشید و صراحتا بگویید و پای حرف خود بایستید، نه اینکه با مصاحبه های یک جهته بخواهید روپوشی بر سر حقیقت بگذارید و این تمسخر و یا فمینست و اشرافیت را توجیه کنید.

آقای ضرغامی رسانه دینی از شما نخواستیم لااقل رسانه را ملی کنید. باور کنید که غیر از لژ نشینان پایتخت مابقی ایران هم انسان اند! به قول شاعر: از طلا گشتن پشیمان گشته ایم   مرحمت فرموده ما را مس کنید.


پیوست: هر چه بگندد نمکش می زنند   وای به روزی که بگندد نمک

مطلع شدیم جناب آقای احمدی نژاد در تماسی تلفنی از استانداری مازندران خواست تا از ادامه تحریک افکار عمومی جلوگیری کند.

اگر این سخن صحت داشته باشد به ریاست جمهوری مکتبی مان می گوییم: اولا برادر، این با کجای مکتب سازگار است؟ ثانیا این صدای بدنه ملت است و ربطی به نهادهای خاص ندارد.

اگر من جای شما بودم از برنامه هایی که رسانه تولید می کند و ترویج اشرافیت، فمنیست و تمسخر است را به آقای ضرغامی تذکر می دادم.

+ نوشته شـــده در جمعه دوازدهم فروردین 1390ساعــت1:53 تــوسط محمد جبارپور | 4 نظر
درد دل های بلند بلند من

 بنده زیاد اهل فیلم دیدن نیستم اما این روزها تقریبا هر فیلمی را دیدم مشکل اساسی داشت. فیلمی مثل بچه ها می بینند، پایتخت و تقریبا اکثر فیلم های ایرانی سیما که در حال پخش هستند. (متاسفانه یا خوشبختانه تا به حال توفیق دیدن فیلم های خارجی عید نوروز رو هنوز پیدا نکردیم.) بنده بی صبرانه منتظرم آقای ضرغامی یا آقای دارابی بیایند و از اهداف بالای این فیلم ها توضیح دهند تا ما کمی توجیه شویم. البته به نظرم این مشکل ما است که زندگی لژنشینان پایتخت را نمی فهمیم.

به اعتقاد بنده، با وجود چنین رسانه ای نیازی به پول خرج کردن کنگره آمریکا و سایر قسمت های آمریکا و ایضا کشورهای غربی  نیست تا در پی جنگی نرم بخواهند فرهنگ ما را غیر دینی کنند بلکه شکر خدا حداقل در مقام عمل ما نشان دادیم که کاملا توجیه هستیم و می توانیم به خوبی سبک زندگی غربی را برای خانواده های ایرانی به ارمغان بیاوریم!

از گلایه نسبت به فیلم های سیما که بگذریم، دیشب بعد از نمایش فیلم پایتخت، تلویزیون اقدام به پخش مصاحبه ای در تائید این فیلم کرد که ای کاش این مصاحبه ها را نمی دیدم. فعلا فقط همین قدر می توانم بگویم که ای کاش نمی دیدم...


پیوست: به نظرم این کار صدا و سیما در راستای حلیت این فیلم است چون طبق گفته حضرت آقا اگر مردم این کار را تمسخر محسوب نکنند اشکالی ندارد.

عین عبارت معظم له این است: "پس بنابراین گاهی تقلید لهجه به عنوان تمسخر نیست. كما این كه تقلید لهجه‌ی یك فرد هم به عنوان تمسخر نیست. یك عمل شیرینی است. خود آن فرد هم گاهی می‌نشیند و تماشا می‌كند كه تقلیدش را دارند می‌كنند. خودش هم می خندد، خوشش می آید. پیداست كه پس تمسخر نیست. این از محل كلام خارج است. آن جایی كه قصد، استهزاء باشد، تمسخر باشد، آن جا می‌شود محرّم"

ولی حرف بر سر مصاحبه های جهت دار است که بیانگر واقعیت جامعه در این قصه نیست. و این مصاحبه جهت دار از حرمت این فیلم جلوگیری نمی کند. فقط کسانی که بنده اطلاع دارم واکنش نشان دادن:

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران- بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری- بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل- بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت (واحد بهشهر)- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهشهر- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و فنون مازندران

انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران- انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل- انجمن اسلامی مستقل دانشجویان پرستاری رامسر- انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی نیما محمود آباد

 پایگاه مقاومت بسیج شهید بزاز بابل- پایگاه مقاومت بسیج شهید آقاجانی بابل

هیات محبان المعصومین علیهم السلام بابل- بنیاد علمی فرهنگی حیات

 بگذارید بگذریم و در این زمینه به همین مقدار اندک اکتفا کنیم...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
برادر چند تا مطلب رو با هم آوردی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها