کد خبر: ۱۰۶۷۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۲۵ دی ۱۳۹۱
تاخیر در پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس یک مشکل دیگر به مشکلات پرشمار باشگاه پرسپولیس اضافه کرد تا ماجراهای جنجالی تمرین روز دوشنبه پرسپولیس به یکی از خبرهای داغ روز تبدیل شود تا اکثر رسانه‌های خبری ماجرای اعتراض بازیکنان را به تیتر نخست خود اختصاص دهند.
 
به گزارش رجانیوز، ماجرای عدم پرداخت دستمزد بازیکنان پرسپولیس چند روزی به صورت پنهانی در تمرین پرسپولیس مطرح شد اما وساطت برخی بازیکنان مانع از رونمایی از این بحران جدید شد اما با عدم تحقق وعده‌های پرشمار مدیران پرسپولیس این مساله به یک بحران جدی تبدیل شد تا صدای اعتراض بازیکنان از جمله بازیکنان سرشناس این تیم به وضوح شنیده شود.
 
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه پس ازاتمام تمرین نوبت صبح خود به دنبال پرداخت دستمزد خود بودند که مثل روزهای قبل خبری از پرداخت نبود به همین دلیل نارضایتی در چهره بازیکنان کاملا پدیدار شد، برخی بازیکنان ترجیح دادند این مساله را مثل روزهای قبل از دید افکارعمومی پنهان کنند اما اعتراض بازیکن سرشناس پرسپولیس به سرپرست تیم خبرساز شد تا دوباره علی کریمی در آستانه دربی به یک بازیکن خبرساز تبدیل شود.
 
علی کریمی که از این مساله ناراضی به نظر می‌رسد حین خروج از ورزشگاه با شیرینی دقایقی گفت و گو کرد، البته لحن کریمی و شیرینی چندان دوستانه نبود چون پس از اتمام این گفت و گوی کوتاه ، کریمی با انگشت اشاره خود برای شیرینی خط و نشان کشید تا همه متوجه شوند آقای کاپیتان با کسی تعارف ندارد، نزدیکان باشگاه که نمی‌خواستند این ماجرا زیاد بازتاب داشته باشد تلاش کردند ماجرا را در همان جا خاتمه دهند اما این تلاش با چهره درگون کریمی نافرجام ماند تا خیلی زود درگیری لفظی کریمی و شیرینی به تیتر یک رسانه‌های اینرنتی تبدیل شود.
 
با انتشار این مطلب در خبرگزاری‌ها مدیران پرسپولیس خیلی زودتر از حد انتظار این درگیری را تکذیب کردند اما آن دسته از کسانی که در تمرین نوبت صبح پرسپولیس حضور داشتند این ماجرا را تلویحا تائید کردند تا دوباره در آستانه دربی هواداران شاهد چالش کریمی و مدیران پرسپولیس باشند. گفته می‌شود پس از این که این خبر به اطلاع رویانیان رسید مدیرعامل پرسپولیس از نزدیکانش خواست تا کریمی را متقاعد سازند برای حفظ آرامش فعلا هیچ حرفی نزد تا این مساله فعلا مسکوت باقی بماند.
 
مصاحبه علی کریمی پس از این خواسته آقای مدیرعامل نشان داد، کریمی با مدیرعامل همراه است اما برخی اخبار حکایت از این دارد که جادوگر به شدت از رفتارهای آقای سرپرست گلایه مند است،منابع خبری نزدیک به باشگاه مدعی‌اند اختلاف شیرینی و کریمی به ماجرای اخراج وی از سوی مانوئل ژوزه برمی‌گردد.
 
گفته می‌شود گویا مانوئل ژوزه در روزهای که روابطش با کریمی دوباره خوب شد به وی اعلام کرده بود برخی نقل و قول های سرپرست تیم باعث شد وی تصمیم به اخراج کریمی بگیرد به همین دلیل کریمی زیاد از عملکرد آقای سرپرست راضی نیست همین مساله نیز باعث شد وی در حاشیه تمرین روز دوشنبه با شیرینی گرفتار چالش شود.
 
با وجود این که کریمی پس از این اتفاقات موضوع را فعلا مسکوت نگه داشت اما در لابه لای اظهارات کریمی می‌توان نشانه‌های نارضایتی را مشاهده کرد، وی در این خصوص می‌گوید:« در روزهایی که خوب نتیجه می‌گیریم بهتر است کسی کاری نکند که پرسپولیس به حاشیه برود.»
 
علی کریمی درباره علت ناراحتی‌اش هنگام خروج از تمرین دوشنبه اظهار کرد: «هیچ مشکلی با شیرینی (سرپرست پرسپولیس) و باشگاه ندارم و بهتر است در هفته‌هایی که پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد، کسی اقدامی نکند که تیم به حاشیه برود. هواداران هم مطمئن باشند همه تلاش ما این است که در بازی‌های آینده بهترین نتیجه را بگیریم.»
 
او در واکنش به ناراحتی احتمالی برخی از بازیکنان پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالبات‌شان تصریح کرد: "مطالبات بازیکنان به باشگاه برمی‌گردد و تا جایی که من می‌دانم، باشگاه هم پی‌گیر این مساله هست."
 
شماره هشت پرسپولیس با بیان این‌که در روزهای گذشته هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده، درباره وضعیت جسمانی خودش نیز گفت: «فعلا مشغول درمان هستم اما این‌که به بازی با داماش برسم یا خیر، هنوز معلوم نیست. در هر صورت انتظار دارم طرفداران پرسپولیس استقبال بیشتری از بازی‌های ما داشته و بازیکنان را حمایت کنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها