کد خبر: ۱۰۶۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۰

«خيرت ويلدرز» سازنده فيلم موهن «فتنه» اعلام كرد در ادامه فيلم قبلي خود فيلمي ديگر را در توهين به پيامبر اسلام (ص) مي‌سازد.

به گزارش فارس، در حالي كه محاكمه «خيرت ويلدرز» سازنده فيلم موهن «فتنه» در آمستردام پايتخت هلند و به جرم اهانت به مقدسات مسلمانان ادامه دارد؛ اين عضو تندوري مجلس هلند از ساخت فيلمي در اهانت به پيامبر گرامي اسلام (ص) با عنوان موهن «زندگي وحشيانه» خبر داد.

وي كه از بزرگترين داعيه‌داران ضد اسلامي در اروپا به حساب مي‌آيد در صفحه توئيتر خود با اعلام اين خبر اين فيلم را قسمت دوم فيلم «فتنه» اعلام كرده است.

به گزارش پايگاه خبري «السينما»، وي در صفحه توئيتر خود با توهين به پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) تاكيد كرده است فيلم جديد خود را با آغاز سال 2012 ارائه خواهد كرد.

اين در حالي است كه «مارك روته» نخست‌وزير دولت هلند جمعه گذشته در خلال يك كنفرانس مطبوعاتي از سخن گفتن درباره فيلم جديد ويلدرز كه از دوستان و شركاي دولت ائتلافي اوست، اجتناب كرد و گفت: او تا وقتي كه قانون را زير پا نگذاشته آزادي بيان دارد.

ويلدرز در سال 2008 با توليد فيلم «فتنه» در 15 دقيقه به قرآن و مسلمانان توهين كرد، اين فيلم اسلام را دشمن آزادي و خشونت‌طلب و همچنين مسلمانان را تروريست و وحشي معرفي مي‌كند.

ويلدرز در فيلم خود قرآن را با كتاب «نبرد من» آدولف هيتلر مقايسه كرده است و به ادعاي خودش آن را منشأ الهام‌گيري براي حملات تروريستي و ديگر خشونت‌ها مي‌داند كه اين فيلم واكنش‌هاي بسياري را از طرف مسلمانان و حتي سياست‌مداران غيرمسلمان در پي داشته‌است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها