کد خبر: ۱۰۶۷۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۲۵ دی ۱۳۹۱
مدافع هافبک صربستانی پرسپولیس گفت: «هواداران استقبال بی‌نظیری از من کردند و خودم هم انتظار چنین استقبالی را نداشتم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حضور مارکو پروویچ در جناح چپ پرسپولیس خیال پرسپولیسی‌ها را از بابت یک چپ‌پای مطمئن، راحت کرده است.


وی درباره بازی در ورزشگاه آزادی گفت: «واقعا احساس خیلی خوب و باورنکردنی بود. اینکه هواداران اینقدر یک تیم را دوست دارند بسیار جالب است. من هم خوشحالم که در این تیم و در این فضا بازی می‌کنم. هواداران استقبال بی‌نظیری از من کردند و خودم هم انتظار چنین استقبالی را نداشتم. من به پرسپولیس آمده‌ام که بتوانم در پیروزی‌های تیم سهیم باشم. این قول را می‌دهم که در بازی‌های آینده هم به همین صورت ظاهر شوم. سعی می‌کنم بازی به بازی بهتر شوم.»


پروویچ ادامه داد: «در بازی نفت مطمئن بودم برنده بازی ما هستیم. تیم ما از همه لحاظ از نفت سرتر بود. وقتی  بازی را 4 بر یک می‌برید حتما خوب بودید. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم. دروازه‌بان نفت هم واقعا خوش‌شانس بود چون دقیقا آنجایی حضور داشت که ضربه من رفت. اگر کمی شانس با من یار بود می‌توانستم برای پرسپولیس گل هم بزنم. این یکی از خصوصیات بازی من است که نفوذ می‌کنم. سرمربی هم از من خواسته بود که در هنگام حمله به بازیکنان هجومی اضافه شوم.»


پروویچ درباره ادامه بازی‌های لیگ هم حرف زد: «اختلاف ما با صدر جدول زیاد نیست. تیم‌های بالای جدول اگر دو بازی ببازند و ما دو، سه بازی را ببریم به صدر جدول نزدیک می‌شویم. من در دربی‌های خیلی بزرگی در اروپا حاضر بودم. واقعا بازی کردن در دربی احساس قشنگی است. من احساس هواداران را درک می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر شروع دربی هستم. در جام حذفی هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها