کد خبر: ۱۰۶۷۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۵ دی ۱۳۹۱
رضا عنایتی هر چه تلاش کرد تا در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع آبی پوشان پایتخت ملحق شود نتوانست و در آخر در کرمان ماندنی شد با این حال عنایتی باید فردا مقابل تیم سابق خود استقلال قرار گیرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزرشی، رضا عنايتي گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و ما هم برای جبران ناکامی ها مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد. بیشتر بازیکنان استقلال از بهترین های لیگ هستند اما در مس به دلی کمبود مهره باید بازی کنیم.

 

وی افزود: انشاالله بتوانیم باخت هفته گذشته مان برابر تراکتور را جبران کنیم و با این برد جایگاهمان را در جدول تغییر دهیم.

 

عنایتی در مورد پیشنهاد پرسپولیسی ها گفت: اول فصل پرسپولیس به من پیشنهاد داد اما بعد این خبر را تکذیب کردند با این حال نمی خواستم با رفتن به جمع سرخپوشان وجهه ای که دارم خراب و حرمتم شکسته شود و به سرنوشت مهدی هاشمی نسب دچار شوم چون هواداران علاقه زیادی به او داشتند و اگر من هم این کار را می کردم محبوبیتم را نزد هواداران استقلال از دست می دادم.

 

طرفدارانی که هم در مس و هم در صبا من را تشویق کردند و مثل یک استقلالی من را مورد حمایتشان قرار می دادند. مهاجم گلزن مس خاطر نشان کرد: دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها