کد خبر: ۱۰۶۶۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۵ دی ۱۳۹۱
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت که حداد عادل پاسخ انتقادات نسبت به خود در مورد ائتلاف 2+1 را به اعضای فراکسیون داد.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، در مورد تشکیل ائتلاف 2+1 و به دنبال آن انتقادات تند برخی از اعضای فراکسیون اصولگرایان به حضور حداد عادل در این ائتلاف، گفت: این انتقادات در جلسه فراکسیون مطرح شد و آقای حداد عادل پاسخ این انتقادات را مطرح کرد. اما این که آنها قانع شدند و یا خیر بنده اطلاعی ندارم.

وی افزود که جلسات متعددی دوباره در مورد این ائتلاف در جلسه اصولگران برگزار خواهد شد که قرار است در این رابطه صحبت شود.

این عضو شورای مرکز فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه با بیان این که پیشنهاد آقای حداد عادل برای ائتلاف می‌تواند بستر وحدت را بیشتر فراهم کند، گفت: تشکیل ائتلاف منافاتی با صحبتهای حضرت آیت‌الله مهدوی کنی که اصولگرایان را دعوت به ائتلاف بزرگ کرده‌ است، ندارد و حتی می تواند مقدمه خوبی برای رسیدن به این امر باشد.

وی در مورد پیش بینی‌اش از افرادی که می‌توانند به ائتلاف 2+1 اضافه شوند، گفت: نمی‌توان قضاوت کرد که چه افرادی می‌توانند به این ائتلاف اضافه شوند چون برخی‌ها تنها طرح موضوع می‌کنند تا عکس‌العملها را در جامعه ارزیابی کرده و بعد از آن اعلام نظر کنند بنابراین صحبت کردن در مورد چنین افرادی کار درستی نیست.

سالک در ادامه با تاکید مجدد بر این که نفس ائتلاف چیز خوبی است، گفت: البته تاکید ما بر این است که ائتلاف بر مبنای وحدت با ائتلاف بر مبنای وحدت ملی دو موضوع متفاوت است و ما ائتلاف بر مبنای وحدت را قبول داریم.

این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارزدر توضیح گفت: کسانی که دنبال وحدت ملی هستند که می‌گویند در داخل کشور جنگ و گریز بسیار سختی است که برای برون‌رفت از این مساله باید حکومت وحدت ملی تشکیل شود، چیزی که در سایر کشورها مطرح می‌شود و ما قبول نداریم. چرا که در داخل کشور آرامش حداکثری حاکم است و لزومی ندارد که دنبال حکومت وحدت ملی برویم.

سالک ادامه داد: ما دنبال ائتلافی بر مبنای ارزشهای وحدت هستیم که رویکردی که بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش بر این است که اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به یک ائتلاف واحد دست پیدا کنند اما ممکن است برخی نقطه نظرات مطرح شده مشکلاتی بر سر راه وحدت و ائتلاف به وجود آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها