کد خبر: ۱۰۶۵۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۵ دی ۱۳۹۱

به گزارش 598، حجت‌الاسلام سید‌رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد تکرار کلمه «انتخابات آزاد» و هشدارهای مقام معظم رهبری در این خصوص، اظهار داشت: من مقلد و موید مقام معظم رهبری هستم اما اکنون که وقت انتخابات نیست که شما این موضوع را مطرح می کنید.

خبرنگار فارس به مطرح شدن سخنان مهم انتخاباتی رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی اشاره کرد که وی پاسخ داد: من مقلد و موید مقام معظم رهبری هستم.

اکرمی در پاسخ به این سوال که شما در سال 88 موضع‌گیری خاصی نداشتید، و حالا هم ظاهرا می‌خواهید سکوت کنید، اظهار داشت: من موضع‌گیری خیلی خوبی داشتم و اگر قرار بود حرف بزنم، من فتنه را از مناظره می‌دانستم که رئیس مجمع تشخیص و آقای ناطق را بی حیثیت کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: به هر حال ما مطیع و موید مقام معظم رهبری هستیم و برایشان دعا می‌کنیم و انشاءالله انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی درباره کسانی که در داخل کشور مطرح‌کننده موضوع انتخابات آزاد بوده و زمینه سوء استفاده از این کلمه را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه کاملا شفاف و روشن است و طبیعتا ضمیر مرجع خود را پیدا می‌کند. نباید بی جهت تنش و تشنج درست کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سرور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۰
۰
چه خودش را تحويل گرفته است.مويد رهبري معظم است!
وي ساكتن فتنه نيست بلكه در آن زمان مواضع زيادي در جهت حمايت از خاندان مظلوم! هاشمي داشت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها