کد خبر: ۱۰۶۳۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۲۳ دی ۱۳۹۱
امام جمعه آبپخش به موضع‌گیری بی‌نظیر و شفاف آیت‌الله نوری همدانی در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: موضع ایشان در جریان فتنه 88 نمونه بود و با این مواضع شفاف، عملا از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دفاع کرد.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام خداداد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به حضور پرخیر و برکت مرجع عالیقدر شیعیان جهان در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مرجعی است که در زمان کنونی در تبعیت از ولایت فقیه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی و انقلاب نمونه است.

وی افزود: این مرجع عالیقدر در این سن و سال با شور خاصی از ولایت فقیه دفاع می‌کند و این امر اهمیت بسیار زیادی دارد.

امام جمعه آبپخش با اشاره به موضع‌گیری بی‌نظیر و شفاف ایشان در جریان فتنه 88 خاطرنشان کرد: موضع ایشان در جریان فتنه 88 نمونه بود و چنین موضع شفافی در کمتر فردی دیده شد و با این مواضع شفاف، عملا از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دفاع کرد.

رضایی تصریح کرد: سفر این مرجع بزرگوار در روحیه ولایت‌مداری مردم استان و شهرستان دشتستان بسیار تاثیرگذار است.

 

تقویت خط ولایت با سفر آیت‌الله نوری همدانی

وی اضافه کرد: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی به دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری به استان مشرف شده‌اند و حضورش سبب تقویت خط ولایت می‌شود.

امام جمعه آبپخش یادآور شد: قطعا این حضور، انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها را تقویت می‌کند و در شرایطی که به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم این حضور در تقویت بصیرت مردم بسیار تاثیرگذار است.

رضایی اذعان داشت: مردم همواره به مراجع و روحانیت معظم عشق می‌ورزند و به فضل خدا مردم دشتستان در مصلای نماز جمعه استقبالی بی‌نظیر از ایشان به عمل می‌آورند.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر شنبه وارد استان بوشهر شده‌اند و روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور در برازجان با مردم شهرستان دشتستان دیدار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها