کد خبر: ۱۰۶۳۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۳ دی ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی؛
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان برخی افرادمبنی بر انتخابات آزاد و وحدت ملی گفت: طرح چنین مسایلی نوعی کد دادن به دشمنان است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم اظهار کرد: رهبر جوانان را درباره مسائل انتخابات و نقشه‌های شوم دشمنان در این زمان آگاه کردند.

وی به هشدار مقام معظم رهبری در زمینه فتنه انگیزی‌های دشمنان اشاره و افزود: ایشان به جوانان هشدار دادند که نسبت به نقشه‌های دشمنان آگاه باشند تا ضربه نخوریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مهم ارزیابی کردن هشدار مقام معظم رهبری به جوانان تصریح کرد: شاید سال 88 توجه چندانی به نقشه‌های احتمالی دشمن نبود و لذا شاهد یک جنجال در کشور بودیم و ضربه‌های سنگینی به کشور ما وارد شد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که رهبری در سخنان خویش اشاره کردند دشمنان داخلی و خارجی برای ما نقشه کشیده‌اند تا در انتخابات پیش رو شیطنت کنند.آشتیانی با دعوت از مردم برای کسب آگاهی برای استقبال از انتخابات ریاست‌ جمهوری ابراز کرد: باید مردم ما شناخت داشته باشند و از رخدادهای سال 88 تجربه کسب کنند و مانع شیطنت دشمنان شوند.

مردم هشدار رهبری را جدی تلقی کنند

وی با تاکید بر توجه مردم به هشدار مقام معظم رهبری بیان کرد: در صورتی که مردم به هشدار رهبری عنایت داشته و سخنان ایشان را با دقت و تامل سرلوحه برنامه کاری زندگی خود قرار دهند دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌شود.نماینده مردم قم در مجلس به برخی شنیده‌ها مبنی بر انتخابات آزاد اشاره و تصریح کرد: قبل از ایراد و ترویج هر سخنی باید پیرامون آن اندیشه کرده و سپس به صورت گسترده آن را در جامعه مطرح کرد.

وی افزود: اینگونه سخنان آتش دشمن را شعله‌ور تر می‌کند و به دشمنان کد می‌دهد که انتخابات در کشور ما آزاد نیست و بر حرف‌های یاوه دشمنان در این باره مهر تایید می‌زنیم.

آشتیانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در 30 سال گذشته با وجود تهدیدهای دشمنان انتخابات‌های مختلفی برگزار کرده‌است، تصریح کرد: هرچند اینگونه سخنان در تصمیم و اراده مردم خللی وارد نمی‌کند ولی موجب شادی دشمنان ما می‌شود.وی با اشاره به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم قم بیان کرد: ایشان به تمام کسانی که در گوشه و کنار حرف‌های بی‌ربطی چون وحدت ملی، انتخابات آزاد و... می‌زنند پاسخ کوبنده‌ای دادند که گویندگان اینگونه سخنان بهتر است یک بار دیگر سخنان رهبر را مورد مطالعه قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین سخنان رهبری را بسیار ظریف ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها قبل از انتخابات مراقب باشند با بیان برخی سخنان به بیگانگان و دشمنان کمک نکنند.وی از رسانه‌ها خواست که مردم را در زمان لازم برای شرکت در انتخابات و حضور پررنگ تشویق کنند چرا که حضور اکثریت مردم در انتخابات موجب باطل شدن تمام نقشه‌ها و خواسته‌های دشمنان نظام می‌شود.آشتیانی ادامه داد: حضور مردم در صحنه موجب نا امیدی دشمن و عقب نشینی آنان از مواضع خصمانه می‌شود.

رسانه‌ها مردم را برای انتخاب رئیس جمهوری صالح آمده کنند

وی با تبیین وظایف رسانه‌ها برای زمان انتخابات گفت: رسانه‌ها باید با شخصیت یک رئیس جمهور صالح را برای مردم تشریح کنند.نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید رسانه‌ها برخی مسائل چون پایبندی رئیس جمهور به قانون اساسی را برای مردم تبیین کنند تا بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور کشور ایران شود باید بداند که تنها نباید به قسم خوردن به قانون اساسی بسنده کند بلکه باید به این قانون پایبند باشد و آن را اجرایی کند. آشتیانی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نسبت به وظایف خود آگاه باشند تصریح کرد: رسانه‌ها با روشن کردن مسیر انتخابات مردم را به سمت انتخاب شخصی توانمند و متعهد به قانون اساسی هدایت کنند.

وی گفت: باید کسی که به سمت ریاست جمهوری منصوب شود دلسوز مردم و مدیری مجرب باشد و بداند رئیس‌جمهور چه کشوری شده است. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسی که قرار است رئیس جمهور ایران اسلامی شود باید برای حفظ عزت و توانمندی نظام اسلامی تلاش کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها