کد خبر: ۱۰۶۲۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۲۱ دی ۱۳۹۱
تماشاگران دورودی در لیگ برتر درس اخلاق می‌دهند و هواداران استقلال و پرسپولیس ترویج حرمت شکنی می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، در حالی که هنوز خیلی‌ها رفتار شایسته هواداران گهر در بازی این تیم با استقلال را از یاد نبرده‌اند، سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی توسط هواداران پرسپولیس شعار زشتی علیه فتح‌الله‌زاده داده می‌شد و چهارشنبه هم در همین ورزشگاه توسط استقلالی‌ها شعاری به مراتب بدتر، علیه رویانیان سر داده شد.

 

این اتفاقات دقیقا در روزهایی رخ داد که بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان مطرحی نبود و طبعا تماشاگران کمتری به ورزشگاه رفته بودند. در چنین مواقعی، تعداد لیدرها به تماشاگران غالب می‌شود و لیدرها می‌توانند بر سکوها حکمرانی کنند. اما در مواقعی که سکوها پر هستند و تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌روند، لیدرها به سختی می‌توانند حرف خود را به کرسی بنشانند.

 

سه‌شنبه و چهارشنبه، لیدرهای پرسپولیس و استقلال از فرصت استفاده کردند و برای خودنمایی، کاری کردند که شعارهایی علیه مدیرعامل تیم رقیب سر داده شود. بد نیست باشگاه استقلال که از رفتار خوب هواداران گهر در بازی چند هفته قبل تشکر کرده بود، و همچنین باشگاه پرسپولیس که مدعی انجام کارهای فرهنگی است، به لیدرهای خود آموزش «رفتار مناسب در ورزشگاه» را بدهند تا این دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران، پرچمدار حرمت شکنی در ورزشگاه‌های کشور نباشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها