کد خبر: ۱۰۶۰۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۳     ۲۱ دی ۱۳۹۱
منوچهری به خاطر کری‌های اول فصلش و رویارویی غیرمستقیم و رسانه‌ای با کریم انصاری‌فرد در این بازی مورد نوازش(!) هواداران پرسپولیس قرار گرفت

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- دقیقه ۱۴ بازی نفت و پرسپولیس فرار یعقوب کریمی، ارسال او و پاس به عقب محمدحسین مهرآزما با ضربه دقیق منوچهری تبدیل به گل اول بازی شد تا مهاجم نفتی‌ها تنها سه هفته بعد از در آوردن لباس آبی استقلال به پرسپولیس گل زده باشد.

بعد از این گل منوچهری که همیشه خودش را یک استقلالی دو آتشه معرفی کرده شادی گل عجیبی داشت و با حرکات دستش کارهای ویژه‌ای انجام می‌داد که حتی برای ابراهیم‌زاده هم عجیب بود.

هر چند منوچهری به خاطر کری‌های اول فصلش و رویارویی غیرمستقیم و رسانه‌ای با کریم انصاری‌فرد در این بازی مورد نوازش(!) هواداران پرسپولیس قرار گرفت اما این پرسش به وجود آمده که شادی گل او در جواب به نامهربانی‌های امیر قلعه‌نویی بود یا کری با پرسپولیسی‌ها؟

منوچهری که به خاطر بیرون ماندن از استقلال در نیم‌فصل دل خوشی از آبی‌ها ندارد از دست قلعه‌نویی ناراحت است. به همین خاطر گروهی معتقدند حرکات دست او خطاب به سرمربی استقلال بوده اما بعید نیست او که حتی در لباس سایپا از علاقه‌مندی‌اش به استقلال پرده برداشته بود در کری با قرمز‌ها اینچنین شادی کرده باشد.


در هر حال منوچهری طی دو سه سال اخیر به سرخابی‌ها خوب گل زده و شاید بعد از گلزنی احتمالی در مصاف با استقلال شادی گل خاص‌تری رو کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها