کد خبر: ۱۰۶۰۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۰ دی ۱۳۹۱
رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر قرار باشد واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به باشگاه استقلال انجام شود، فکر می‌کنم تنها زمین چمن و برخی از متعلقات آن را واگذار کنند.

به گزارش 598، افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال صحبتی مبنی بر واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به این باشگاه داشته که باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر قرار باشد این واگذاری انجام شود، با توجه به وجود سه فدراسیون پرافتخار در این ورزشگاه و این که برخی سالن‌ها کاملا تخصصی هستند فکر می‌کنم زمین چمن و شاید سایر مطلقات نظیر زمین تنیس و استخر که تخصصی این فدراسیون‌ها نیست، واگذار شود.

وی ادامه داد: البته من 10 روز پیش متوجه موضوع واگذاری شدم و با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان تفکیک امکانات را خواستار شدم تا سالن تخصصی دوومیدانی در اختیار ما قرار بگیرد و دیگر بابت آن اجاره‌ای پرداخت نکنیم و با توجه به این که مجموعه وزارت ورزش و جوانان همراه با کارشناس‌های کاملا معتبر در این مورد تصمیم می‌گیرند قطعا این کار را انجام می‌دهند.

داوری با بیان این که فوندانسیون رشته دوومیدانی د ورزشگاه شهید کشوری بنا شده، تصریح کرد: وجود مدارس دوومیدانی برای بانوان در این ورزشگاه، بهترین فرصت برای کار کردن و افزایش رکوردها است، همچنین در مقاطع نونهالان و نوجوانان نیز مدارس خوبی دایر ‌کرده‌ایم که از آن بهره مطلوبی می‌بریم، چرا که کشف استعدادها و پشتیبانی از آنها در این مکان عملیاتی‌ تر می‌شود. از سوی دیگر ورزشگاه شهید کشوری در مرکز شهر واقع شده که دسترسی به آن نسبت به سایر نقاط آسان‌تر است و تعداد مراجعه ها نیز قابل توجه.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: شاید واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به نفع فدراسیون ما باشد، چرا که با در اختیار گرفتن سالن و امکانات تخصصی دوومیدانی و انجام تعمیرهای اساسی می‌توانیم فضا را مطلوب‌تر کنیم که در این صورت نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها