کد خبر: ۱۰۵۹۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۰ دی ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بعد از برد 4-1 مقابل نفت تهران اوضاع در اردوي پرسپوليس كاملا خوش و خرم است. بازيكنان پرسپوليس از نمايش درخشان خود در اين بازي مي‌گويند و از گل‌هاي بيشتري كه مي‌توانستند بزنند و نزدند.
حسيني: تا دقيقه 90 دنبال ضدحمله بودند

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 4 بر یک برابر نفت تهران گفت:‌ خدا را شکر از اول مسابقه کارمان را هجومی آغاز کردیم و تا پایان بازی نیز این روند را ادامه دادیم اگر قدر موقعیت‌هایمان را می دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.


وی در مورد اینکه نفتی‌ها اعلام کردند خسته بودند، عنوان کرد: برنامه تیم نفت استفاده از ضدحملات بود  روی این تاکتیک نیز به گل رسیدند. اگر خسته بودند نمی‌توانستند به دنبال این برنامه تا دقیقه 90 باشند.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و با تمریناتی که انجام دادیم برای هر مسابقه آماده هستیم. در این مدت نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

نورمحمدي: فرقي نمي‌كند كدام‌مان بازي كنيم

رضا نورمحمدی در مورد حضورش به صورت ثابت در دیدار امروز مقابل نفت تهران، گفت: تمام بازیکنان با یکدیگر دوست و صمیمی هستند و برایمان موفقیت تیم در اولویت قرار دارد. فرقی نمی‌کند چه کسی در میدان حضور پیدا می‌کند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر بازی که به میدان می‌رویم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

وی در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار داشت: با وجود اینکه گل زودهنگامی را دریافت کردیم خیلی زود به بازی بازگشتیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. خدا را به خاطر این نتیجه شکر می‌‌کنم و امیدوارم روند‌مان را ادامه دهیم.

حقيقي: فرقي نمي‌كرد كجا بازي كنيم

رضا حقیقی پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار داشت: می‌خواهند در پرسپولیس بهترین‌ بازی‌ها را ارائه دهم و شرایطم آنقدر خوب شود که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و به صورت ثابت به میدان بروم.

وی در مورد تغییر مکان این بازی از ورزشگاه تختی به آزادی عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع به نفع تیمی شده باشد و برای هر دو تیم خوب بود. ورزشگاه تختی زمین اول نفت نیست و برای آنها نیز فرق نمی‌کرد که بخواهند در این زمین بازی کنند و یا به ورزشگاه دیگری بروند.

حقیقی افزود: هواداران هر جایی که بازی برگزار شود، اگر بخواهند به ورزشگاه بیایند، حضور پیدا می‌کنند. خوشحالم که امروز به پیروزی رسیدیم و همه راضی به خانه رفتند.

انصاري‌فرد: خوب است كه عقب‌ماندگي را جبران مي‌كنيم

کریم انصاری‌فرد، مهاجم پرسپولیس در مورد پیروزی سرخپوشان گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. همین که یک بر صفر عقب می‌افتیم و می‌توانیم بازی را جبران کنیم، اهمیت فراوانی دارد. خوشحالم که در این بازی توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه یابد و با حمایت هواداران نتایج بهتری کسب کنیم.

نوري: تمام تيم ستاره بودند

محمد نوری در مورد عملکرد خوبش در دیدار مقابل نفت تهران گفت: ستاره بازی تمامی بازیکنان بودند و توانستیم از دقیقه یک تا 90 حریفمان را تحت فشار قرار دهیم. تمامی بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. درست است که من در این دیدار گلزنی کردم اما این کار حاصل تلاش تمامی بازیکنان بود.

وی افزود: پس از اینکه یک گل دریافت کردیم روند رو به جلویی داشتیم، امیدوارم بتوانیم تیم را در همین شرایط حفظ کنیم. در این دیدار موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما با بی‌دقتی توپهای‌مان را از دست دادیم. می‌توانستیم هفت هشت گل به ثمر برسانیم و انشالله در دیدارهای آینده این کار را انجام ‌دهیم.

مهدوي‌كيا: مي‌توانستيم 6گل ديگر بزنيم

مهدی مهدوی‌کیا در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است اما نباید فراموش کنیم حریفان ما نیز قوی هستند. امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و مخصوصاً در نیمه دوم کاملاً برتر بودیم.

وی افزود: همیشه در این مدت دروازه حریفان‌مان را خیلی زود باز می‌کردیم، یک بار هم گل زودهنگامی دریافت کردیم. در ادامه با نظم زیادی به بازیمان ادامه دادیم و می‌توانستیم 5-6 گل دیگر به ثمر برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هدف سرخ‌پوشان در جام حذفی خاطرنشان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی است، دو قدم اول را بسیار محکم برداشتیم و امیدوارم با ادامه این روند به فینال برسیم و بتوانیم قهرمان شویم.

ماهيني: گلم تقديم به مادرم

حسین ماهینی در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از حریفمان برتر بودیم، استحقاق این پیروزی را داشتیم و این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

ماهینی در مورد پنالتی که در این دیدار به گل تبدیل کرد، گفت: تقدیر این بود که پنالتی بگیرم و آن را خودم به گل تبدیل کنم،‌ در تیم ما پنالتی‌زن‌های زیادی وجود دارند، مخصوصاً با حضور کریمی زدن پنالتی بسیار سخت است. من قبلاً هم پنالتی‌ می‌زدم اما با حضور این همه پنالتی‌زن کارم بسیار سخت بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم خوشحالم که در این مدت نتایج خوبی به دست آوردیم. گلی که امروز به ثمر رساندم را اول از همه به تماشاگران و سپس به مادرم تقدیم می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها