کد خبر: ۱۰۵۹۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۰ دی ۱۳۹۱
او ۱۴ بازی در مسابقات آسیایی، ۶ بازی در جام حذفی و ۸۰ بازی در لیگ برای پرسپولیس انجام داده و ۲۵ گل نیز به ثمر رسانده است

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اول پرسپولیس، در دیدار مقابل نفت تهران در جام حذفی صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد.

مهدوی‌کیا اولین بازی خود برای پرسپولیس را روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۴ و در هفته اول لیگ آزادگان انجام داد. او در زمستان ۷۷ راهی بوندس لیگا شد و سال گذشته در نیم فصل دوم پس از ۱۳ سال دوباره به پرسپولیس بازگشت. او ۱۴ بازی در مسابقات آسیایی، ۶ بازی در جام حذفی و ۸۰ بازی در لیگ برای پرسپولیس انجام داده و ۲۵ گل نیز به ثمر رسانده است.

نوری پنجمین گلزن بر‌تر پرسپولیس در تاریخ جام حذفی


 محمد نوری با دو گلی که مقابل نفت تهران به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در جام حذفی برای پرسپولیس به ۷ رساند و پنجمین گلزن بر‌تر این تیم در تاریخ جام حذفی شد.

نوری در ۳ فصل اخیر با پیراهن پرسپولیس در جام حذفی موفق به گلزنی شده است. او در فصل ۸۹، دو گل به نفت محمود آباد و دو گل به ملوان در بازی رفت فینال زد. نوری فصل گذشته نیز مقابل مس رفسنجان یک گل زد و در این فصل نیز دو گل زده است تا در مجموع با ۷ گل زده در کنار کریم باقری پنجمین گلزن بر‌تر پرسپولیس در جام حذفی باشد.

در تاریخ جام حذفی، فرشاد پیوس با ۲۲ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس است و مجتبی محرمی با ۹ گل در رده دوم است. مهرزاد معدنچی و رضا عابدیان نیز با ۸ گل زده رتبه سوم را در اختیار دارند و کریم باقری و محمد نوری نیز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. هادی نوروزی نیز با ۶ گل پشت سر این دو بازیکن قرار گرفته است.

هادی نوروزی بیستمین گلزن تاریخ پرسپولیس

هادی نوروزی با گلزنی مقابل نفت تهران در جام حذفی، مجموع گل‌هایش برای پرسپولیس را به ۲۸ رساند و در رتبه بیستم گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

نوروزی که تا قبل از این فصل ۲۳ گل برای سرخپوشان زده بود، در این فصل نیز ۲ گل در لیگ بر‌تر و ۳ گل در جام حذفی زده است. نوروزی با این ۲۸ گل به همراه اسماعیل حاجی رحیمی‌پور بطور مشترک در رتبه بیستم گلزنان پرسپولیس قرار دارد. او با ادامه روند گلزنی‌هایش در این فصل می‌تواند حداقل تا رتبه پانزدهم بالا‌تر رود. محمد نوری رقیب جدی او در این راه است که با ۲۷ گل پشت سر وی قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها