کد خبر: ۱۰۵۹۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۰ دی ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال نفت گفت: من تمام تلاشم را در استقلال کردم اما در این تیم کمی با من مهربانی نشد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امین منوچهری پس از شکست 4 بر یک نفت برابر پرسپولیس عنوان کرد: ما خیلی تلاش کردیم در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم بسیار خسته شده بودیم. ما دو روز پیش بازی سختی داشتیم و دو ساعت هم پرواز رفت و برگشت‌مان طول کشید.

 

وی ادامه داد: فوتبال ما آنقدر حرفه‌ای نشده که بخواهیم دو روز یک بار بازی کنیم. پروازها زمانش زیاد است و زمین‌های مسابقه نیز مناسب نیست. در هر حال پرسپولیس امروز آماده بود و خدا را شکر که این تیم به اوج خود رسیده است.

 

مهاجم تیم فوتبال نفت در خصوص تغییر ورزشگاه یادآور شد: به شخصه دوست داشتم در آزادی بازی کنم شاید خستگی روی ما اثر گذاشته بود اما دوست داشتیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و ورزشگاه بهانه‌ای برای این شکست نیست.

 

منوچهری درباره گلزنی خود افزود: وظیفه من گلزنی نیست. دوست داشتم تیم برنده شود و من گل نزنم. در صحنه‌ای داور پنالتی صد در صد روی من را نگرفت. در هر حال پرسپولیس آماده بود و در بازی توانست ما را شکست دهد.

 

وی درباره جدایی خود از استقلال گفت: من تمام تلاش خود را در استقلال انجام دادم. با عشق و علاقه به این تیم آمده بودم و از خیلی مسائل گذشتم. پل‌های پشت سرم در سایپا را خراب کردم و همه کار برای استقلال کردم اما با من کمی مهربانی نشد. هم اکنون همه چیز تمام شده است.

 

به گزارش فارس، مهاجم تیم فوتبال نفت در مورد گلش عنوان کرد: این گل را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم که برایم زحمت زیادی کشیدند موهای آنها سفید شد تا من بتوانم موفق شوم. دوست داشتم پیروز شویم و پیروزی را به پدر و مادرم هدیه کنم اما این گل را به آنها می‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها