کد خبر: ۱۰۵۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۳ فروردين ۱۳۹۰

حجت‌الاسلام جهانشاهي كه سيصدو سيزده روز از تحصنش در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم مي‌گذرد، گفت: تاكنون وظيفه‌ام را انجام داده‌ام و اگر مسئولان به مطالبات حقير پاسخگو نباشد تا زمان ظهور حضرت مهدي(عج) به اين راه ادامه خواهم داد.

به گزارش 598 حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه اكنون در ضلع جنوبي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني(ع) سكني‌گزيده است، در گفت‌وگو با فارس، گفت: شرايط منطقه و جنايات آمريكا در كشورهاي اسلامي نزديكي ظهور امام زمان(عج) را نويد مي‌دهد و همه ما مسلمانان به اين بهار جهاني اميدواريم.

وي با بيان اينكه دعا مي‌كند رضايت حضرت مهدي(عج) و نايب بر حقش مقام معظم رهبري را جلب كند، تصريح كرد: همه ما بايد بدانيم اگر مورد رضايت حضرت آقا قرار نگيريم قطعا مورد رضايت امام زمان(عج) هم نخواهيم بود.

جهانشاهي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قصد اتمام تحصن و بازگشت به سيرجان را ندارد، گفت: فكر مي‌كنم در اين مدت تنها به وظيفه‌ام عمل كرده‌ام و اگر مسئولان به مطالبات بنده پاسخگو نباشد تا زمان ظهور حضرت مهدي(عج) به اين راه ادامه خواهم داد.

بر پايه اين گزارش، حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي چندي پيش به دليل مفاسدي كه در شهر خود در زمينه زمين‌خواري‌هاي كلان مشاهده كرد اقدام به اعتراضاتي كرد كه عدم اعتنا به اين اعتراضات وي را ناگزير به راهپيمايي از سيرجان به تهران كرد.

جهانشاهي در خلال اين راهپيمايي به اتهام اقدام خلاف شان روحانيت دستگير و به 2 سال زندان محكوم شد كه پس از تحمل هشت ماه از آن با دستور مقامات عالي‌رتبه نظام آزاد شد.

اكنون سيصد و سيزده روز از تحصن طلبه سيرجاني در حرم حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) مي‌گذرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها