کد خبر: ۱۰۵۷۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۹ دی ۱۳۹۱
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم گفت:‌ با نصب پروژکتورهای جدید، نور ورزشگاه یادگار امام برای دیدار صبای قم با الشباب امارات در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های کشور آسیا استاندارد شد.
توحید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان خوشبختانه طرح استاندارد سازی نور ورزشگاه یادگار امام قم به مرحله نهایی رسید.

وی افزود: این در حالی است که این استادیوم در آخرین بازدید بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا که در شهریور ماه صورت گرفته بود از تمامی جوانب مورد تایید واقع شد، اما با توجه به حضور صبا در لیگ قهرمانان برخی امکانات دیگر را نیز به این ورزشگاه اضافه کردیم که یکی از آنها استاندارد کردن نور ورزشگاه بود.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم ابراز داشت: تمامی لوکس های پروژکتورهای نور ورزشگاه یادگار امام تجهیز شدند زیرا از جدیدترین مدل برای بهبود نور ورزشگاه استفاده شده است تا در روز بیست و یکم بهمن ماه در بهترین شرایط آماده پذیرایی از تیم الشباب امارات باشیم.

وی یاد آور شد: ما حتی نور این ورزشگاه را برای بازی صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم بازی‌های لیگ برتر نیز آماده کرده‌ایم که در صورت نیاز به نور در دقایق پایانی این بازی، بتوانیم با خیال راحت نور ورزشگاه را مورد استفاده قرار بدهیم.

محمدی در ادامه با بیان اینکه این ورزشگاه هم اکنون یکی از بهترین ورزشگاه های کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: در امتیازدهی اخیر از سوی کنفدراسیون آسیا، ورزشگاه یادگار امام قم برای پذیرایی از بازی‌های صبا در لیگ قهرمانان آسیا از نظر استاندارد بین‌المللی از AFC بهترین امتیاز را به خود اختصاص داد.

وی عنوان داشت: شهریور ماه امسال بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات و شرایط ورزشگاه‌ها و تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان مورد بازرسی قرار دادند و بر این اساس، سهمیه‌های فوتبال کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به چهار تیم رسید.
محمدی با اشاره به رضایت ناظران آسیایی از این ورزشگاه، عنوان داشت: خوشبختانه ورزشگاه یادگار امام قم از جمله ورزشگاه‌های استانداردی است که مورد تایید بازرسان کنفدراسیون آسیا است و در بازدید شهریور ماه نیز کاملا مورد تایید ناظران AFC واقع شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بازی‌های صبای قم بدون کم‌ترین نقص در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شده است و امسال نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا با توجه به انجام بازی‌های صبا در قم، این ورزشگاه با امکانات بهتری آماده میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم در دیدار پلی آف فصل 2013-2012 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا روز بیست و یکم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم از تیم فوتبال الشباب امارات پذیرایی می‌کند.
 
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها