کد خبر: ۱۰۵۷۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۹ دی ۱۳۹۱
دو روز است که در هتل ساکن شده‌ایم و همه گونه امکانات از استخر و سونا گرفته تا تغذیه خوب در اختیارمان قرار دارد. ما در آمادگی کامل هستیم و این پرسپولیس است که در شرایط بازی قرار ندارد

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- میثم حسینی مدافع چپ‌پای نفت تهران که با پیراهن استقلال سابقه تقابل با پرسپولیس را دارد حالا باید با پیراهن نفت بازی برابر سرخپوشان را تجربه کند. مطمئنا بازی کردن با پیراهن نفت با پوشیدن پیراهن استقلال خیلی برای او تفاوت دارد ولی حالا شرایط طوری پیش رفته که او باید با نفت تهران مقابل پرسپولیس بایستد. او در مورد این بازی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

بعد از بازی سنگین در بندرعباس، حالا برای بازی با پرسپولیس خسته نیستید؟

این هفته‌ شرایط سختی داشتیم. یک بازی سنگین در بندرعباس و سپس پرواز طولانی به تهران، با این حال دو روز است که در هتل ساکن شده‌ایم و همه گونه امکانات از استخر و سونا گرفته تا تغذیه خوب در اختیارمان قرار دارد. ما در آمادگی کامل هستیم و این پرسپولیس است که در شرایط بازی قرار ندارد. پرسپولیس این هفته‌ بازی نکرده و به نظر من نسبت به ما بیشتر ناآماده هستند. این مساله برای پرسپولیس گران تمام می‌شود.


راستی این بار باید با پیراهن نفت مقابل پرسپولیس قرار بگیری، چه حسی داری؟

من چهار داربی را تجربه کرده‌ام. اولین بازی‌ام با پرسپولیس در جام ولایت بود که ۲-۲ مساوی شد ولی شرایط در استقلال و نفت کاملا متفاوت است. در استقلال بازیکنان باتجربه زیادی حضور دارند اما نفت تیم جوانی است که هر چند بازیکن باتجربه هم دارد اما نیروی جوانی‌اش چربِش دارد.

فکر نمی‌کنی از پرسپولیس ضعیف‌تر هستید؟

خیر ضعیف‌تر نیستیم و مطمئن باشید که چیزی از حریف کم نداریم. ضمن این‌که در جام حذفی نمی‌شود به مساوی فکر کرد، پس ما هم مثل پرسپولیسی‌ها فقط به پیروزی می‌اندیشیم. نفت در نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشت اما امیدواریم از نیم‌فصل دوم و جام حذفی سکوی پرتابی بزرگ برای تیم بسازیم.

از حضور در نفت راضی هستی؟

با کشمکش‌هایی که زمان انتقال من به وجود آمد، ابتدا از این مساله ناراضی بودم. تیم‌های دیگری هم بودند که من را می‌خواستند. دوست داشتم مقصدم را خودم انتخاب کنم اما حالا خدا را شکر می‌کنم که عجله نکردم و با دقت به نفت آمدم. تیم‌هایی که آن قدر با حرارت من را می‌خواستند و هر روز چند بار تماس می‌گرفتند، به قول ما فوتبالی‌ها دقیقه ۹۰ دورم زدند! حالا هم خوشحالم که به نفت آمده‌ام چون در این تیم آرامش را احساس می‌کنم و می‌توانم موقعیت قبلی‌ام را پیدا کنم.

ابراهیم‌زاده گفته بود دو هفته تمرین نکرده بودی، درست است؟

من از این حرف او جا خوردم چون قبل از آمدن به نفت به او گفته بودم که حدود یک هفته‌ تمرین نکرده‌ام که آن هم به اجبار باشگاه استقلال بوده است. از آن یک هفته‌ هم سه روزش را پیگیر کارهای اداری‌ام در نفت بودم. من به آقای ابراهیم‌زاده گفتم در لیگی که تیم‌ها هر چهار روز یک بازی انجام می‌دهند، چهار روز تمرین نکردن مشکلی ایجاد نمی‌کند. ایشان هم پذیرفت و اکنون هیچ مشکلی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها